طرح ترافیک خبرنگاران تا زمان تخصیص سهمیه سال جاری اعتبار دارد

اعتبار طرح ترافیک سال گذشته خبرنگاران تا زمان تخصیص سهمیه سال ۱۳۹۹، ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، عمار سعیدیان‌فر  با بیان اینکه تا زمانی که سهمیه طرح ترافیک سال ۹۹ خبرنگاران تخصیص داده نشود، طرح ترافیک خبرنگاری سال ۱۳۹۸ اعتبار دارد، افزود: در حال حاضر مدارک بارگذاری شده خبرنگاران در سامانه در حال بررسی است و به تدریج معرفی نامه رسانه ها نیز ارسال می‌شود . 

مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح های ترافیکی بیان کرد: پس از بررسی مدارک خبرنگاران ، سایت «تهران من» به مدت یک هفته مجددا باز خواهد شدکه آندسته از خبرنگارانی که نقص مدارک داشته و یا مدارک‌شان نیازمند ویرایش است، امکان ویرایش و بارگذاری مدارک را خواهند داشت . 

سعیدیان فر ادامه داد: تخصیص سهمیه خبرنگاران از سوی کمیته ای ٧ نفره متشکل از معاونت حمل و نقل و ترافیک ٢ نفر نماینده از کمیسیون عمران و حمل و نقل و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد ، انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران ،انجمن صنفی رسانه های غیر دولتی و انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در حال انجام است .

به گفته او پس از اعلام تخصیص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران، تخصیص کارت بلیط مترو هم صورت خواهد گرفت که جزئیات آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 1508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =