برپایی پردیس قرآنی در بوستان خلیج‌فارس منطقه ۱۵

پردیس قرآنی «لبخند دل ها» همزمان با فرارسیدن ماه میهمانی خدا و ضیافت الله رمضان در بوستان خلیج‌فارس منطقه ۱۵ آغاز به کار کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدحسن رجبی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان با بیان مطلب فوق افزود: این پردیس قرآنی در راستای ارتقای نشاط معنوی، اجتماعی شهروندان و معرفی ظرفیت های موجود در سطح محلات و با هدف ترویج فرهنگ روزه داری و همچنین آشنایی با فرهنگ و رسوم قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان در بوستان خلیج فارس برپا شد.

او به تشریح برنامه های اجرایی این پردیس پرداخت و افزود:  هرشب برنامه های متنوعی چون تلاوت قرآن، گروه سرود و تواشیحی، موسیقی زنده، اجرای برنامه های نمایشی چون استنداپ کمدی و شعبده بازی، پخش دعای فرج، گروه نمایش کودک، منقبت خوانی، چاووشی خوانی و مناجات خوانی با حضور هنرمندان و استعدادهای منطقه ای در استیج پردیس به اجرا درمی آید.

رجبی در ادامه به برپایی بیش از ۱۰ غرفه در این پردیس قرآنی اشاره کرد و ادامه داد: برنامه ها و خدماتی نظیر سبک زندگی ایرانی اسلامی، سرگرمی های قرآنی، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، قرآن و علم روز، قرآن و قصص قرآنی، فروش کتاب و اجرای مشاوره سلامت و مذهبی نیز هرشب به شهروندان مراجعه کننده غرفه ها ارائه می شود.

برپایه این گزارش؛ این پردیس از دیروز آغاز به کار کرده و تا ۲۶  فروردین برپاست و شهروندان می توانند از ساعت ۱۸  با مراجعه به بوستان خلیج فارس در محله مشیریه از برنامه های آن بهره مند شوند.

انتهای پیام

۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 19910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =