نشست سیاستگذاری متروپلیس برگزار شد

شهر: نشست سیاستگذاری متروپلیس (سازمان کلانشهرهای مهم جهان) با عنوان «متروپلیس در سال ۲۰۲۳» و با حضور نماینده شهرداری تهران برگزار شد.

 نشست سیاستگذاری متروپلیس با همکاری مشترک دبیرکل این سازمان جهانی و شهردار برلین در بستر برنامه Zoom و با حضور نمایندگانی از شهرهای مختلف به منظور بهره‌گیری از دیدگاه‌های مختلف در خصوص استراتژی‌ها و اقدامات عملیاتی اصلی متروپلیس در سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳، برگزار شد.
زهیر صباغ‌پور، معاون بین‌الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران نیز به همراه نمایندگانی از شهرهای بسیاری از جمله برلین، بروکسل، بارسلونا، مادرید، بوینوس‌آیرس، داکار، سئول، ووهان، گوانگژو، مونترئال و مکزیکوسیتی، در این نشست بین‌المللی مجازی حضور پیدا کرد.
صباغ‌پور در این نشست ضمن تشریح چالش‌های تهران در مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا، تاکید کرد که تهران همزمان در حال مبارزه با دو ویروس تحریم‌های ظالمانه و کووید۱۹ است.
معاون بین‌الملل مرکز ارتباطات شهرداری تهران درباره دورنما و راهبرد سازمان جهانی متروپلیس نیز گفت این سازمان باید فضایی فراهم آورد تا با گردهم‌آوردن متخصصان، نمایندگان دولت‌های محلی و شهروندان، برای چالش‌های پیشروی شهرها راه‌حل‌های جدید ارائه شود.

۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 2188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =