ویدئوهای مدرسه تابستانی ۱ میلیون دقیقه دیده شده است

شهر: مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری گفت: با توجه به شیوع کرونا، آموزش های شهروندی در قالب برنامه های غیرحضوری و ارائه بسته های آموزشی در شبکه های اجتماعی و بستر وب انجام می شود.

مجتبی دانشور، مدیر کل آموزش شهروندی شهرداری درباره وضعیت بخش های آموزشی شهرداری با توجه به تشدید شیوع کرونا در تهران به خبرنگار شهر گفت:  با توجه به شرایطی که پیش آمده است احتمال برگزاری دوره های آموزشی مراکز تحت نظر اداره  آموزش شهروندی به صورت حضوری کم است و پیش بینی ها این است که این کلاس ها برگزار نخواهد شد و تمرکز اداره کل آموزش شهروندی بر ارائه بسته های آموزشی و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و بسترهای وب قرار گرفته است و محصولات آن در قالب های مختلف در آپارات و شبکه های اجتماعی ارائه می شود. از آنجا که مجموعه همراهان در اداره کل آمادگی خوبی در این زمینه داشتند صفحات این اداره در شبکه های اجتماعی و در بستر آپارات با محصولات بسیار ارزشمندی بروزرسانی شده و مخاطبان خوبی را به خود جذب کرده است. 
او در پاسخ به این سوال که آیا این محصولات از سوی مخاطبان مورد استقبال گرفته است گفت: آمارها نشان می دهد که استقبال خوبی از محصولات ما در شبکه های اجتماعی شده است مثلا به سایت مدرسه تابستانی ۲۸ هزار نفر مراجعه کرده اند یا ویدیوهای کانال  آپارات مدرسه تابستانی ۱۶۰ هزار بار دیده شد و در مجموع یک میلیون دقیقه از ویدیو ها بازدید شده است.  صفحه اینستاگرام مدرسه تابستانی هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و مجموع بازدیدهای این صفحه به هم ۷۰۰ هزار بازدید رسیده و فکر می کنم این ارقام با توجه به تخصصی بودن محصولات ارقام خوبی باشد و نشان می دهد که استقبال خوبی از محصولات ما شده است. 

مدیر کل آموزش شهروندی همچنین گفت: البته این محصولات توسط آموزش و پرورش در سامانه شاد بارگذاری می شود که حجم بیشتری از مخاطبان استفاده کنند و هدف ما هم در «مدرسه تابستانی» هم این است که  خدمات فرهنگی و هنری به تمام بچه ها در راستای تحقق عدالت اجتماعی رایگان انجام شود. 
دانشور درباره این که برای آموزش مقابله با ویروس کرونا چه محصولاتی تهیه شده گفت: بعد از تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرداری تهران و تشکیل کمیته آموزش، کار تولید محتوا را اداره کل آموزش شهروندی انجام داد و بخش عمده ای از تولیداتی که در شهر اکران و در فضای مجازی و صداوسیما پخش شد در این اداره تولید شده است.

خبرنگار: اکبر بیاتی

۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 2955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =