بیت شهیدان نیکوبین در منطقه ۱۹ میزبان عزاداران ایام فاطمیه می‌شود

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ برنامه عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دربیت شهیدان نیکوبین، مساجد، حسینیه‌های محلات ۱۳ گانه این منطقه را تشریح شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) افزود: به مدت سه شب بعد از نماز مغرب و عشاء سخنرانی مذهبی و مداحی مساجد حضرت ولی عصر (عج) محله خانی آباد شمالی، حضرت ابوالفضل(ع) محله خانی آباد جنوبی و مسجد حضرت سیدالشهداء محله خانی آباد نو همراه با محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته و بین المللی میزبان عزاداران حضرت زهرا (س) خواهد بود.

ضمن اینکه بیت شهیدان نیکوبین نیز به مناسبت این ایام با اجرای برنامه های فرهنگی، معنوی، مذهبی و عزاداری میزبان خانواده های معزز شهدا و مردم متدیین و شهید پرور منطقه است. به گفته این مسئول به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری و شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم عزاداری و مرثیه سرایی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در محل نمازخانه مرکز منطقه شمال برگزار شد.

اخگر پور ادامه داد: در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت بانوی دو عالم خیابان ها و معابر منطقه با برپایی ایستگاه های صلواتی و فرهنگی، توزیع هزار پرس غذای گرم در محله های کم برخوردار با مشارکت و همکاری گروه های جهادی و مردمی پذیرای شهروندان است. همچنین غبار روبی مزار شهدا، برپایی محفل ادبی، مذهبی و شعر خوانی، حرکت عزاداری، قرائت زیارت عاشورا و حدیث کساء از دیگر برنامه های تدارکت دیده شده به مناسبت این ایام است.

براساس این گزارش به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)  ۲۵ عدد بنر پرتابلی و بیلبرودی با محتوای مذهبی در بزرگراه ها و معابر اصلی اکران و با ۳ هزار متر طول پارچه مشکی معابر سیاه پوش شد.

انتهای پیام

۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
کد خبر: 30121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =