اگر هزینه احداث تقاطع‌های غیرهمسطح را قرض هم بگیریم باز به نفع شهر است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حدود ۹۸ پروژه در حوزه بزرگراه‌ها و پل‌ها باید تکمیل شود، اظهار کرد: امیدواریم تا ۲ سال دیگر این پروژه‌ها تکمیل شوند، چرا که اگر هزینه احداث این پروژه‌ها را حتی قرض هم کنیم باز به نفع ما است و آسایش را برای مردم به ارمغان می‌آورد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ مهدی چمران در آیین آغاز عملیات احداث و تکمیل ۲۳ تقاطع غیرهمسطح همزمان با نوزدهمین شنبه امید و افتخار گفت: پروژه های امروز باقیمانده تکمیل بزرگراه ها و پل های شهر تهران است. بزرگراه ها از گذشته در یک مدت زمان مناسبی اجرا شد ولی به رمپ و لوپ و تکمیل نیاز داشت، ضمن اینکه امتداد بزرگراه یادگار، شهید بروجردی و شهید شوشتری نیز در دست اقدام است که به بزرگراه های شهر اضافه می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حدود ۹۸ تقاطع غیرهمسطح در حوزه بزرگراه ها و پل ها باید تکمیل شود، افزود: امیدواریم تا ۲ سال دیگر این پروژه ها تکمیل شوند، چرا که اگر هزینه احداث این پروژه ها را حتی قرض هم کنیم باز هم به نفع ما است و علاوه بر کاهش مصرف بنزین و تولید دود، آسایش را برای مردم به ارمغان می‌آورد. کاهش مسیر و وقتی که مردم برای تردد می گذارند، بسیار مهم است.

وی ادامه داد: ظرفیت این بزرگراه و خیابان ها برای این میزان اتومبیلی که وارد می شود، کم است. باید به طرق مختلف از حرکت خودروها بکاهیم که یکی از آنها همین کارهای عمرانی است و البته راه دیگر هوشمندسازی است.

انتهای پیام/

۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 30235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =