حضور شرکت شهروند در جشنواره نمایشگاه کالاهای مصرفی ایرانی

جشنواره نمایشگاه کالاهای مصرفی ایرانی با مشارکت و تخفیفات ویژه شرکت شهروند از تاریخ ۱۴ لغایت ۲۰ اسفندماه در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب آغاز به کار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، این رویداد با هدف عرضه مستقیم کالا با تخفیف‌های ویژه به شهروندان و کارکنان شهرداری تهران در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرآفتاب از امروز آغاز به کار نموده و مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه انواع گروه‌های کالایی اساسی و مصرفی را با هدف حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده ایرانی به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند.

غرفه فروشگاه شهروند در سالن ملل این نمایشگاه با عرضه بیش از ۱۹۰ بارکد کالای اساسی و مصرفی همچون برنج ایرانی با قیمت هرکیلو ۴۹,۰۰۰ تومان، قند شکسته ۷۰۰ گرمی با قیمت ۱۶,۱۰۰ تومان و انواع ماکارونی، چای، روغن، نوشیدنی، غذاهای نیمه‌آماده، لبنیات، رب گوجه، شوینده، سلولزی و ...با تخفیفات ویژه تا سقف ۵۰ درصد از برندهای معتبر ایرانی آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.

نمایشگاه کالاهای مصرفی ایرانی از روز یکشنبه ۱۴ اسفندماه آغاز به کار کرده و تا ۲۰ اسفندماه از ساعت ۱۱ الی ۲۲ میزبان عموم بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 33298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =