۴ حادثه آتش‌سوزی از ساعت ۱۷ بعدازظهر تا کنون

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از استقرار ۳۵۰۰ نیروی آتش نشان در ۸۰۰ نقطه شهر تهران با تجهیزات کامل خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ قدرت الله محمدی در اخبار ساعت ۱۸ شبکه پنج سیما گفت: در آخرین چهارشنبه سال تعداد ۳۵۰۰ نیروی آتش نشان در ۸۰۰ نقطه شهر تهران مستقر شده اند.
وی با اشاره به ۲۰۰۰ تماس از ابتدای امروز تا کنون با آتش نشانی افزود: این در حالی است که از ساعت ۱۷ تا کنون ۲۰۰ تماس از سوی شهروندان با مرکز آتش نشانی گرفته شده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۸۰ تماس کمتر است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی ادامه داد: تا کنون ۴ حادثه آتش سوزی گزارش شده است که یک مورد واحد تجاری، یک واحد مسکونی و ۲ حادثه در فضای سبز بوده است.
وی توصیه کرد: از شهروندان می خواهیم مراقب باشند.
محمدی با تاکید بر اینکه پیش بینی می کنیم تا پایان شب تعداد تماس ها بیشتر شود؛ یادآور شد: یکی از مشکلات ترافیک در میادین اصلی شهر است که از شهروندان می خواهیم تا جهت سرعت در امدادرسانی ایستگاه های آتش نشانی از خروج غیر ضروری با خودرو شخصی خودداری کنند.
وی تاکید کرد: همچنین به شهروندان توصیه می کنیم در شماره گیری تلفن دستگاه های امدادرسان دقت کنند و در زمان تماس نیز کوتاه صحبت کنند.
انتهای پیام/
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
کد خبر: 33721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =