اهتمام شهرداری تهران برای اجرای هرچه سریع‌تر پروژه‌ها/جهت‌گیری‌های تخصیص اعتبارات سه ماهه اولویت‌بندی شد

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از برگزاری اولین جلسه کمیته تخصیص اعتبار سال ۱۴۰۲ با رویکرد جهادی و شتاب‌دهی به خدمت‌رسانی به شهروندان خبر داد.

مجید باقری در گفت و گو با خبرنگار شهر، با تأکید بر اینکه شهرداری به دنبال این است کار جهادی انجام دهد و مسائل شهر را با قدرت پیش ببرد، گفت: برنامه‌ریزی ما این است که زودتر اعتبارات را اختصاص دهیم و پروژه‌ها را اجرا کنیم.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه در همین راستا امروز- سه شنبه ۱۵ فروردین ماه- اولین جلسه تخصیص اعتبار سال ۱۴۰۲ با حضور شهردار تهران و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه برگزار شد، خاطرنشان کرد: این جلسه با هدف ایجاد زیرساخت‌های قانونی برای تسریع در تکمیل و آغاز پروژه‌های نیمه تمام و جدید برگزار شد.

باقری با تأکید بر اینکه مقدمه هر اقدامی در شهرداری تخصیص اعتبارات آن است، یادآور شد: برگزاری این جلسه نشان می دهد اعتبارات زودتر اختصاص پیدا می‌کند و طرح‌ها سریع‌تر اجرایی می‌شود.

وی افزود: در این جلسه در راستای تحقق راهبردهای بودجه سال ۱۴۰۲ منبعث از برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران، جهت‌گیری‌های کلان تخصیص اعتبارات مورد بحث قرار گرفت.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با اعلام اینکه به منظور هدایت فعالیت‌های شهرداری تهران در سال جدید بر محورهای اساسی تأکید شد، اظهار کرد: جهت‌گیری‌های تخصیص اعتبارات سه ماهه نخست سال اولویت‌بندی شد.

انتهای پیام/

۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد خبر: 34414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =