معبری دیگر در منطقه ۱۹ مزین به نام شهید دوران دفاع مقدس شد

 همزمان با ماه پر خیر و برکت رمضان و شور و حال معنوی این ایام و در راستای تجلیل از مقام شهدا و مزین نمودن معابر شهری به نام آنها، آیین پلاک کوبی تابلو شهید عزیز اله سلیمانی در خیابان مهران ناحیه دو کوچه ۲۸ برگزار شد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهرنوش ریاضی مدیر روابط عمومی منطقه افزود: مدیریت شهری تلاش دارد تا با تاسی از فرمایشات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری درخصوص زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا از طریق اجرای ویژه برنامه هایی همچون برگزاری آئین های پلاک کوبی معابر و اماکن شهری به نام شهدا در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید نقش موثری ایفا کند.

براساس این گزارش؛ عزیز اله سلیمانی در سال ۴۲ در شهر زنجان متولد شد و در جبهه به عنوان خط شکن مشغول خدمت رسانی بود که براثر اصابت ترکش در عملیات کربلای پنج در شلمچه سال ۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد که مزار شهید معزز در امامزاده محمد(ع) شهرکرج واقع شده است.

همچنین این مراسم با حضور خانواده معزز شهید سلیمانی،سرهنگ عبدی پورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر،حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی،علی ایوانی رییس امور ایثارگران، مهدی نبی‌لو فرمانده بسیج، محمدرضا معیری شهردار ناحیه دو و مدیران شهری همراه بود.

انتهای پیام /

۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
کد خبر: 34738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =