ویژه برنامه‌های شب‌های احیا با شرکت ۷۰۰ کودک در مساجد منتخب به پایان رسید

همزمان با شب‌های قدر ۷۰۰ نفر از کودکان منطقه هشت در مراسم احیای ماه مبارک رمضان و ایام سوگواری حضرت علی علیه السلام، در هشت مسجد منتخب شرکت کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، میلاد علی‌نیا سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸، از اجرای برنامه‌های ویژه به همزمان با شب‌های احیا ماه رمضان خبر داد.

علی نیا با بیان این خبر گفت: یکی از مهم‌ترین ترین اصول برای اینکه کودکان را با مناسک مذهبی و دینی آشنا کنیم؛ این است که آداب مذهبی را در حضور آنها به جای بیاوریم. در همین راستا به همت اداره آموزش های شهروندی فضاهایی در هشت مسجد منتخب سطح منطقه ویژه حضور کودکان در شب‌های احیا در نظر گرفته شد تا کودکان بتوانند ضمن حضور با فضائل و برکات این ماه و این شب ها آشنا شوند.

بخش های مختلف ویژه برنامه قنوت غنچه ها برای کودکان شامل تلاوت سوره قدر توسط کودکان، حضور کارشناس مذهبی جهت پاسخگویی به سوالات کودکان و نوجوانان، آشنایی با زندگی و شخصیت حضرت علی (ع)، آشنایی با روزه کله گنجشکی، قرائت بخش هایی از دعای پر فضیلت شب های احیا و مراسم برسرگرفتن قرآن و توسل به ائمه علیهم السلام است.

حضور کارشناس مذهبی جهت آموزش و پاسخگویی به سوالات کودکان، خواندن سوره‌های کوچک قرآن، قرآن به سرگرفتن کودکان در مسجد ساجدین، مسجد امام سجاد(ع)، مسجد جامع سمنگان، مسجد سیدالشهدا(ع)، مسجد امام حسین(ع)، مسجد موسی‌بن جعفر(ع) و مسجد ولیعصر(عج) و مسجد صاحب الزمان(عج) با حضور ۷۰۰ نفر از کودکان منطقه ۸ در شب‌های نوزدهم و بیست و یکم ماه رمضان و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان برنامه‌ها اجرا شده در لیالی قدر ۱۴۰۲ بود.

انتای پیام/

۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 34784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =