‍ ۵۰۰ پاکبان منطقه۸ میهمان سفره "مردان ماه"  

۵۰۰ پاکبان و نیروی اجرایی شهرداری منطقه۸ در باغ موزه مینیاتور دور سفره مهربانی ضیافت الله نشستند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ سفره افطاری به میزبانی شهرداری منطقه ۸ با پذیرایی از ۵۰۰ پاکبان و نیروی خدوم شهرداری این منطقه در باغ موزه مینیاتور گسترده شد.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ در دورهمی "مردان ماه" ضمن خیر مقدم به مدعوین این خان معنوی گفت: میزبانی از روزه‌داران و برپایی سفره اطعام یکی از سنت‌های نیکو و پسندیده رایج در بین مؤمنان است که در آموزه‌های دینی ما سفارش شده است.

شهردار منطقه۸ هدف از این دورهمی خانواده شهرداری را سپاسگزاری از خدمات صادقانه این زحمتکشان در سطح منطقه دانست و تصریح کرد: با تلاش و مسئولیت‌پذیری همکاران خدوم و گمنام ما در  واحدهای اجرایی خدمات شهری، پسماند و فضای سبز، علاوه بر توسعه شهر و رضایت شهروندان، پاکیزگی در همه ایام سال مهمان شهر است.

تنهایی بعد از گفت‌وگو با پاکبانان منطقه۸ افزود: این شب‌های پرفضیلت، فرصت ارزشمندی را فراهم آورد که در فضایی معنوی و صمیمی از خدمت بی منت این قشر خدوم تقدیر کنیم و برای حل موضوعات این عزیزان همه تلاش خود را انجام خواهیم داد.

بر اساس این گزارش؛ در این شب پاکبانان بعد از استماع تواشیح اسماءالله و آیات متبرک قرآن کریم قبل از اذان مغرب و عشاء و طنین زنده صوت دلنشین اذان‌گاهی توسط قاری قرآن کریم  و اقامه نماز جماعت، پای سفره ‌افطار شهرداری منطقه۸ نشستند و روزه خود را در فضایی صمیمانه و با صلوات خاصه بر امام مهربانی‌ها افطار کردند.

همچنین بعد از مراسم افطار پاکبانان و نیروهای خدوم نواحی۳گانه شهرداری منطقه۸ میهمان برنامه‌های فرهنگی و اجرای موسیقی زنده سنتی و دیگر برنامه‌های شاد بودند.

انتهای پیام/

۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 34865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =