اجرای عملیات لکه گیری آسفالت در سطح نواحی سه گانه منطقه ۱۷

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۷، گفت: در راستای خدمت رسانی به شهروندان و پاسخ به درخواست های آنها در سامانه ۱۳۷، اجرای عملیات بهسازی و لکه گیری آسفالت در سطح نواحی سه گانه در حال اجرا است.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، محمود ترک معاون فنی و عمرانی با اشاره به این خبر اظهار داشت: یکی از اولویت های اصلی مدیریت شهری منطقه، ارائه خدمت رسانی مطلوب به شهروندان با هدف توسعه زیرساخت های معابر شهری است.

وی افزود: به همین منظور این معاونت اقدام به آسفالت ریزی به شکل نقطه ای و لکه گیری به صورت دستی و نیمه مکانیزه کرده است. ترک تصریح کرد: این اقدام در راستای رضایتمندی شهروندان و کاهش پیام های مردمی ۱۳۷ و ۱۸۸۸ به صورت ویژه در سطح نواحی سه گانه در حال اجرا است.

معاون فنی و عمران منطقه اظهار داشت: عملیات لکه گیری تاکنون در خیابان های شهید پاکی، پیغمبری، خدام حسینی، ابوذر، سجاد شمالی، مهمان نوازان، شاندیز، آقا نوری و فرعی های آنها در سطح ناحیه یک اجرا شده است.

وی در ادامه گفت: عملیات لکه گیری در سطح ناحیه ۲ در خیابان های متین، زمزم، شهید برادران مقدم، رسول فلاحی و فرعی های منشعب از آنها انجام گرفته است.

ترک با اشاره به انجام عملیات لکه گیری در ناحیه ۳، اظهار کرد: این عملیات در معابر خیابان های ابوذر، بدخشان کمالی، شهید سوری، شهسوار شمالی و جنوبی، شهید برادران حسنی، نعیمی، نباتی، بهادر نژاد، بزمه ای، فریدون احمدی، آقاجانی، رشیدی جهان تقاطع فریدون احمدی، تهمتن، حیدری، حسین نژاد، بزمه ای، نعمتی، مهدوی، شیخ محمدی، هلال احمر، عارف قزوینی و فرعی‌های منشعب از آنها و همچنین کنار گذر بزرگراه نواب از پل هلال احمر تا میدان ۹ دی طی هفته گذشته انجام شده است.

همچنین این عملیات به صورت مستمر در سطح معابر در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار دارد و با روندی مطلوب در حال پیشرفت است.

انتهای پیام/

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 35608

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =