پرونده سال مالی ۱۴۰۱ شهرداری منطقه ۵، قبل از موعد مقرر بسته شد

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ از ثبت ۴۸۶۰ فقره سندو بسته شدن پرونده های مالی ۱۴۰۱ قبل از اتمام زمان بندی اعلام شده از طرف  اداره کل امورمالی و اموال شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، احسان شریفی شهردار منطقه ضمن اشاره به ثبت ۴۸۶۰ فقره سند مالی در این منطقه گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران معاونت مالی، علیرغم وجود تعطیلات رسمی در زمان بستن حساب‌ها، توانستیم کلیه عملیات و رویدادهای مالی مربوط به سال ۱۴۰۱ را در تاریخ ۱۴ اردیبهشت سال جاری، قبل از اتمام زمان بندی اعلام شده از طرف  اداره کل امورمالی و اموال شهرداری تهران، به اتمام برسانیم.

شهردار منطقه ۵ افزود: در سال گذشته توانستیم، مبلغ ۷۷۰ میلیارد تومان، معادل  ۹۹.۴۰ درصد اعتبار ابلاغی منطقه را جذب کرده و مانده سرفصل حساب‌های علی الحساب و سایر بدهکاران را که حدودا مبلغ ۱۱۰ میلیارد تومان بود را اصلاح کنیم.

شریفی یادآور شد: در این منطقه، در بحث فرایند بستن حساب‌ها، نسبت به تطبیق حساب فی‌مابین، مغایرت گیری، تطبیق سیستم اموال، انبار و درآمد با حسابداری، استهلاک‌گیری اموال و دارایی‌ها و ... کاملا  برابر قوانین  و مقررات و رعایت بخشنامه‌های صادره اقدام شده است.

انتهای پیام/

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
کد خبر: 35968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =