کاشت و پرورش گیاهان دارویی و خوراکی در منطقه۸ 

مرکز تحقیقات آموزش و مشاوره فضای سبز مرکز کلینیک گل و گیاه شهرداری منطقه ۸ گیاهان دارویی و خوراکی را در باغچه های این مرکز پرورش می دهد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، محمدرضا ندرلو گفت: به منظور آشنایی و بهره مندی شهروندان از گونه‌های گیاهان آپارتمانی، خوراکی و دارویی، طی آموزش‌های ارائه شده توسط کارشناسان فضای سبز و مشارکت شهروندان نسبت به کاشت گیاهان خوراکی و دارویی در باغچه‌های مرکز تحقیقات آموزش و مشاوره فضای سبز مرکز کلینیک گل و گیاه منطقه ۸ اقدام کرد.

 وی تاکید کرد: با توجه به استقبال شهروندان و توانایی کاشت و نگهداری طیف گسترده‌ای از گیاهان زینتی و گیاهان بومی، برگزاری کلاس‌های آموزش شهروندی توسط کارشناسان آموزش مراکز کلینیک گل وگیاه این منطقه انجام و در مرحله عملی کاشت گیاهان دارویی و خوراکی از جمله شوید در مزرعه خانواده بهارستان انجام شد.

ندرلو با اشاره به اینکه گیاه شوید که هم جنبه خوراکی و هم دارویی را دارد توسط شهروندان برداشت شد که این امر استقبال و رضایت آنان را به همراه داشت، خاطرنشان کرد: گفتنی است آموزش نگهداری گیاهان آپارتمانی و همچنین کاشت بذر در کلینیک‌های تمدن و شقایق نیز انجام می‌شود که شهروندان می‌توانند با مراجعه به این مراکز از این کلاس‌ها بهره مند شوند.

انتهای پیام/

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 36006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =