بازسازی و نوسازی ۳ هزار متر از انهار فرسوده منطقه۸

با جمع‌آوری و تبدیل نهر به کانیو در خیابان بخت آزاد و آغاز عملیات در خیابان شهید ثانی ۳ هزار متر از انهار قدیمی در منطقه۸ درحال بازسازی و نوسازی است.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ تنهایی شهردار منطقه با اعلام خبر جمع آوری انهار و احداث کانیو در بیش از ۳هزار متر از سطح معابر منطقه۸ در سال جاری این اقدام را یکی از فعالیت های مستمر و پیشگیرانه از آبگرفتگی در سطح محلات منطقه۸ بیان کرد.

 وی در دیدار مردمی مسجد محور در محله سبلان، از جمع آوری نهر محله کم‌برخوردار در خیابان فتاحی و تبدیل آن به کانیو به طول ۱۰۰۰متر خبر داد و گفت: با تبدیل ۴۰۰ متر دیگر اجرای این عملیات عمرانی در این خیابان به پایان می‌رسد و کاهش مشکلات زیست محیطی، جلوگیری از انباشت زباله ها، آبگرفتگی در انهار و پیشگیری از تجمع حشرات را به دنبال دارد. 

او ادامه داد: در این راستا تاکنون عملیات جمع آوری تبدیل نهر به کانیو در خیابان شهید ثانی به طول ۱۵۰۰ متر در دستور کار است که تاکنون ۲۰۰ متر طول از این خیابان انجام شده و در ادامه این اقدام حدفاصل خیابان‌های حسنی، دماوند و افشاری در دستور کار است.

شهردار منطقه۸ در ادامه از جمع‌آوری و لوله‌گذاری انهار ۴۸ کوچه‌ قدیمی در سال گذشته در نواحی سه‌گانه خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۳ کوچه در ناحیه یک، ۱۵ کوچه در ناحیه دو و ۲۰ کوچه در ناحیه سه منطقه۸ بوده است.

تنهایی درباره رفع معضل خیابان بخت آزاد که از سال گذشته آغاز شد گفت: فاز اول این پروژه عمرانی سال گذشته در قسمت شرقی به طول حدود ۱۵۰۰ متر جمع‌آوری و لوله‌گذاری شد و فاز دوم این طرح هم اکنون در حال انجام است و مقرر است قسمت غربی خیابان بخت آزاد از تقاطع خیابان مدنی تا تقاطع دماوند در۱۵۰۰ متر طول نهر جمع‌آوری و کانیوگذاری شود.

انتهای پیام/

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 36011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =