کسب رتبه نخست عملکرد ایمنی، سلامت و محیط زیست شهرداری تهران توسط منطقه۸

️شهرداری منطقه ۸ در جریان ارزیابی عملکرد شاخص های ایمنی، سلامت و محیط زیست (HSE)، موفق به کسب رتبه برتر در بین مناطق ۲۲ گانه شهر تهران شد.

️به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ اعلام نتایج ارزشیابی در جلسه مشترک مدیران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با حضور مهدی بابایی، رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران و رئیس پیشگیری و مدیریت بحران پایتخت که بر اساس ارزیابی های عملکرد ایمنی، سلامت و محیط زیست شهرداری تهران، منطقه ۸ در شش ماه دوم سال ۱۴۰۱ موفق به کسب رتبه اول شد.
️در این جلسه، منطقه ۸ تهران به عنوان منطقه ای پیشرو در بهره گیری و استفاده از راهبردهای سازمانی در مقوله، ایمنی، سلامت و محیط زیست (HSE) و ارتقای سطح این شاخص ها شناخت شد.
️مهدی بابایی عضو و رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: توجه ویژه به موضوع (HSE) از دغدغه‌های ما در کمیته ایمنی شوراست چون واقعیت امر این است که موضوعات ایمنی سلامت و محیط زیست تاثیر بسزایی در حوزه تحقق شهری ایمن و دستیابی در رسیدن به اهداف در حوزه شهر پایدار دارد.
️گفتنی است هدف از این جلسه، بررسی موضوعات مربوط به ایمنی، سلامت و محیط زیست(HSE) بود که در مرکز عملیات اضطراری تهران انجام گرفت.

امتهای پیام/

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
کد خبر: 36272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =