حمایت از بانوان فعال در خانه‌های سلامت پایتخت

در مراسمی از ۴۴ تن از بانوان فعال در خانه های سلامت مناطق ۲۲ گانه پایتخت با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران، مدیرکل سلامت شهرداری تهران و شهردار منطقه ۸ قدردانی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سلامت شهرداری تهران، سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران دراین مراسم که به میزبانی شهرداری منطقه ۸ برگزار شد، با قدردانی از خدمات و تلاش پرسنل اداره سلامت شهرداری تهران گفت: بانوان حوزه سلامت در خط مقدم ارتباط با شهروندان هستند و آنچه که برای ما در شورای شهر دارای اهمیت است برقراری این ارتباط در سرای محله ها و خانه های سلامت با مردم است و در این زمینه از بانوان فعال در این عرصه حمایت می کنیم.

وی افزود: درهفته سلامت گذشته عملکرد خوبی را شاهد بودیم و امیدواریم در آینده نیز شاهد حرکات موثر و ثمربخش بیشتری در این حوزه باشیم.

حمید صاحب مدیرکل سلامت شهرداری تهران نیز دراین مراسم گفت: اقدامات انجام شده درهفته سلامت امسال برگ زرینی در کارنامه سلامت شهرداری تهران بود که در سال های گذشته نظیر آن را شاهد نبودیم.

وی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته از سوی اعضای خانه های سلامت در طول این هفته، افزود: آنچه که در طول هفته سلامت ۱۴۰۲ شاهد آن بودیم، اقدامات بی سابقه و شگفت انگیزی بود که با تلاش و همدلی شبانه روزی همکاران فعال در ستاد و خانه های سلامت در مناطق ۲۲ گانه رخ داد که در طول فعالیت خانه های سلامت شهرداری تهران کم نظیر بود.

فاطمه تنهایی، شهردار منطقه ۸ نیز در این مراسم گفت: شورای اسلامی شهر تهران در حوزه سلامت اقدامات ارزشمندی را با حضور سوده نجفی انجام داده است. خوشبختانه راهبری مسایل حوزه سلامت در شورای شهر با پیگیری های انجام شده مسیر خوبی را پشت سر می گذارد و به خوبی در حال انجام است.

انتهای پیام/

۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
کد خبر: 37656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =