برگزاری ۲۶ کارگاه فرهنگی حجاب و عفاف در ۱۳ سرای محله شهرداری منطقه۸

شهرداری منطقه۸، ۲۶ کارگاه تخصصی و فرهنگی را با عنوان"حجاب و عفافه را در سرای محلات برگزار می کند.

 به گزارش شهر به نقل از شهرداری منطقه ۸، میلاد علی نیاگفت:یکی از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاهها، حفظ و تحکیم بنیان خانواده می باشد، حجاب و عفاف موجب صمیمیت رابطه زوجین و تحکیم پیوند خانوادگی می گردد. داشتن حیا برای کانون خانواده مفید است و هرچیزی که باعث سستی رابطه زوجین و دلسردی آنان شود برای زندگی خانوادگی و جامعه زیانبار است و باید با آن مبارزه کرد.

 وی در ادامه به تشریح این کارگاهها پرداخت و افزود: از جمله مباحثی که در این کارگاهها مطرح شد می توان به مساله حجاب و عفاف در جامعه، شبکه مفهومی حیا، عفاف و حجاب، راهکارهای اصولی مواجه با حجاب وعفاف، محدوده حجاب و عفاف برای زنان و مردان، بررسی آیات و روایات در خصوص مساله حجاب و عفاف و راههای نهادینه کردن حجاب و عفاف در میان زنان جامعه اسلامی و بررسی علل بی حجابی، چالش ها و راهکارهای عملی اشاره کرد.

وی به تشریح تعداد کارگاههای این برنامه پرداخت و افزود: در این راستا هر سرای محله با برپایی دو کارگاه میزبان بانوان و دختران بوده و در مجموع۲۶کارگاه فرهنگی حجاب و عفاف تا اواخر تیرماه برگزار خواهد شد و علاقه مندان به منظور بهره مندی از این کارگاهها می توانند به نزدیک ترین سرای محله، محله سکونت خود مراجعه کنند.

 همچنین؛ مجموعه کارگاههای فرهنگی حجاب و عفاف تا پایان تیر ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
کد خبر: 38072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =