۶۲۱ اثر توسط سالمندان منطقه ۱۹ به رقابت‌های "رویداد گنجینه های شهر" ارسال شد

۲۷۳ سالمند بالای ۶۰ سال منطقه ۱۹ در راستای شرکت در رقابت بزرگ سالمندان شهر موسوم به " گنجینه های شهر تهران "۶۲۱ اثر به دبیرخانه این رویداد ارسال کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگر پور معاون اجتماعی و فرهنگی گفت: رقابت های رویدادگنجینه های شهر، فرصتی است تا ضمن افزایش مشارکت اجتماعی سالمندان، توانمندی های آنها نیز شناسایی و بانک اطلاعاتی از آن ها تشکیل شود که تاکنون ۲۷۳ نفر از سالمندان بالای ۶۰ سال این منطقه در این رقابت ها با ارسال ۶۲۱ اثر ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به ۸ محور حفظ قرائت قرآن، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، فعالیت های ورزشی، بخش ادبی، موسیقی، صنایع دستی در این رویداد افزود: بیشترین آثار ارسال شده توسط سالمندان منطقه در محورهای حفظ قرائت قرآن و بخش ادبی است.

به گفته اخگرپور؛ این رقابت ها در محورهای مختلف انجام می شود و شهروندان می توانند برای ثبت نام اطلاعات خود را به شماره ۰۹۰۳۷۷۹۸۵۵۹ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

ضمن اینکه به منظور جلب مشارکت شهروندان اطلاع رسانی گسترده ای به صورت چهره به چهره، تبلیغات محیطی، ارسال پیامک و انتشار طرح های گرافیکی در منطقه انجام شده است.

انتهای پیام/

۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: 38374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =