عرضه بیش از ۲ هزار دام بهداشتی در قربانگاه منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به اینکه همزمان با روزهای عرفه و عید سعید قربان جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی دام در این منطقه مستقر می شود از آمادگی لازم برای عرضه بیش از ۲ هزار راس دام در قربانگاه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با هدف سهولت دسترسی شهروندان به دام‌های بهداشتی، جلوگیری از آلودگی و کنترل قیمت دام جایگاهی را در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع در محله شکوفه ناحیه دو بلوار بخشنده، تقاطع ارسطو در روزهای عرفه و عید سعید قربان آماده کرده است.

وی با اشاره به حضور دامپزشکی در جایگاه عرضه دام بهداشتی به منظور ارائه دام‌های سالم، معاینه شده و نیز ذبح رایگان دام‌ها افزود: در این جایگاه ۲۵ غرفه برای عرضه دام سبک، یک غرفه ویژه برای دام سنگین، یک غرفه برای دام های سرگردان در منطقه و یک غرفه دیگر نیز برای قرنطینه تدارک دیده شده است. ضمن اینکه دو آغل برای نگهداری از دام در نظر گرفته شده است.

به گفته فرهادی؛ جایگاه عرضه دام زنده مجهز به سیستم جایگاه عابر بانک، نمازخانه، پاسخگویی به سوالات شرعی، چهار چشمه سرویس بهداشتی، آبسردکن، پارکینگ با ظرفیت پارک هزار خودرو خواهد شد و شهروندان می توانند از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ عصر روز عرفه  و ۴ صبح تا ۱۵ عصر روز عید قربان با مراجعه به این مکان دام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

شهردار منطقه به استقرار غرفه های جانبی در محل عرضه دام زنده این منطقه نیز اشاره کرد و گفت: به منظور افزایش خدمات رفاهی شهروندان نیز غرفه سازمان میادین میوه و تره بار، اجتماعی، فرهنگی و سلامت محور به ارائه خدمات می پردازند.

براساس این گزارش؛ در روزهای توزیع دام، اکیپ آتش نشانی، نیروهای انتظامی، اجرائیات و خدمات شهری برای تأمین امنیت و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی در محل حضور فعال خواهند داشت.

انتهای پیام/

۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: 38511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =