آغاز اعزام اعضای کانون نوجوانان محلات منطقه ۱۹ به اردو های تابستانی فصل نشاط و رویش

اردوهای تابستانی فصل نشاط و رویش در منطقه ۱۹ با اعزام دوباره نوجوانان به این اردوها و با هدف ایجاد شور و نشاط و غنی سازی اوقات فراغت در فصل تابستان آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه درخصوص اردوهای یک روزه فصل نشاط و رویش ویژه اعضای کانون نوجوانان افزود: کانون نوجوانان اداره آموزش های شهروندی دارای دوگروه کانون دختران به تعداد ۱۱۶ نفر و کانون پسران به تعداد ۹۸ نفر در سراهای محلات درحال فعالیت هستند.
به گفته وی؛  فعالیت های کانون به صورت گسترده، با محوریت مساجد و با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و دانش آموزان فعال در مساجد منطقه تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.
 وی ایجاد سرگرمی، افزایش مشارکت و نشاط اجتماعی، تمایلات گروهی و تمرین در کنار یکدیگر بودن برای کودکان و نوجوانان را از دیگر اهداف برپایی اردو های تابستانی فصل نشاط و رویش برای ۱۳محله و دو ناحیه حریم در این منطقه عنوان کرد.
فرهادی بیان کرد: دختران و پسران ساکن منطقه ۱۹ که دارای رده سنی ۱۲تا ۱۸سال هستند برای عضویت درکانون نوجوانان به سرای محلات محل زندگی خود، خانه آموزش‌های شهروندی مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

انتهای پیام

۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 38625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =