آغاز طرح غربالگری بینایی در مهد کودک ها و سرای محلات منطقه ۱۹

طرح غربالگری بینایی برای کودکان ۳ تا ۶ ساله در مهد کودک ها و سرای محلات منطقه ۱۹ آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه گفت: همزمان با اجرای برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم، برای کودکان سه تا شش ساله سنجش بینایی در مهدهای کودک و سرای محلات به عنوان پایگاه های اجرای این طرح آغاز شد.

فرهادی هدف از اجرای طرح غربالگری بینایی را تشخیص و پیشگیری از تنبلی و اختلالات بینایی ذکر کرد و افزود: این طرح که از هفتم تیر آغاز شده تا ۲۸ تیر ماه جاری در مهدهای کودک و سرای محلات پایگاه‌های دائمی سنجش بینایی اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: خانواده‌های دارای کودکان سه تا شش سال با در دست داشتن شناسنامه می‌توانند به مهد کودک‌ها پایگاه‌های سنجش بینایی مراجعه و از طرح غربالگری بینایی کودکان بهره‌مند شوند.

شهردار منطقه بیان کرد: در این دوره ۴ پایگاه ثابت و سیار در سرای محله شریعتی جنوبی۱۴ و ۲۸ تیر ماه از ساعت۳۰: ۱۱ تا ۱۳، مهد کودک ریحانه المصطفی در خیابان میعاد جنوبی کوچه پنجاه و ششم ۱۴ تیر ساعت ۱۳:۳۰، سرای محله دولتخواه جنوبی ۲۵ تیر ساعت۱۳:۳۰، سرای محله شکوفه جنوبی ۲۸ تیر ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰ مشغول ارائه خدمات هستند که والدین می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۸۴۴۰۱۴۶ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام /

۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
کد خبر: 38841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =