۱۶ هزار متر از معابر منطقه۸ خط‌ کشی شد

️با اتمام روکش آسفالت در چهار معبر اصلی منطقه۸، عملیات خط کشی انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه از اجرای بیش از ۱۶هزار متر طول خط‌ کشی در معابر این منطقه خبر داد و گفت: این اقدام پس از اجرای عملیات روکش آسفالت در معابر با هدف روانسازی ترافیکی، حرکت رانندگان بین خطوط و افزایش ضریب ایمنی در حال انجام است.

شهردار منطقه۸ خط کشی محوری را اقدامی مناسب در کاهش مخاطرات و ایجاد ایمنی بیشتر مسیرهای پرتردد دانست و ادامه داد: در این راستا، طی ایام اخیر عملیات تجدید خط کشی‌ گذرگاه های عابر پیاده، خط کشی محوری و طولی در بیش از ۴ معبر و خیابان به پایان رسیده است.

️فاطمه تنهایی جزئیات طرح خط کشی در منطقه۸ را تشریح کرد و افزود: در اجرای این طرح خط کشی محوری به متراژ ۹۷۰۰ متر طول خیابان شهید ثانی و ۶۱۰۰ متر طول خیابان شهید مدنی ۲۰۰ متر طول از پایانه تاکسیرانی شهیدان محمد رحیمی، ۵۸۰ مترطول گذر گاه های عابر پیاده و ۲۱ عدد نوشتار خط‌ کشی صورت پذیرفته است.

️شهردار منطقه۸ در پایان خاطر نشان کرد: در روزهای آتی، روند انجام خط کشی‌های ترافیکی در سطح معابر افزایش خواهد داشت و طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی خط کشی محوری سطح معابر این منطقه در دستور کار است.

انتهای پیام/

۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
کد خبر: 38863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =