بیش از ۲۸۰ هزار متر مربع عملیات آسفالت ریزی، روکش و لکه گیری در منطقه ۵

شهردار منطقه ۵ از اجرای نهضت آسفالت در چهار ماه ابتدایی امسال در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، احسان شریفی شهردار منطقه۵، درخصوص بهسازی و مرمت معابر سواره رو این منطقه گفت:با عنایت به دستور شهردار تهران در خصوص اهتمام در بازسازی معابر، کلیه معابر اصلی و فرعی منطقه به صورت مستمر بازدید و با توجه به ارزیابی کارشناسان نواحی، درخواست شهروندان و همچنین برنامه‌های پیش بینی شده ۶ماه اول سال جاری، مرمت و روکش آسفالت در معابر این منطقه هر روزه انجام می شود.

شریفی ادامه داد: ما از ابتدای سال تا کنون هر روز در چند نقطه از منطقه عملیات آسفالت ریزی، روکش و لکه گیری را انجام داده‌ایم.

وی گفت: بر اساس تعهدات مقرر در ۶ ماه اول سال۱۴۰۲ باید، ۶۵۰۰۰ تن آسفالت ریزی در معابر صورت پذیرد که در چهار ماه اول سال ۳۷۵۵۸ تن مصرف شده و از این مقدار ۱۲۶۱۴ تن صرف لکه گیری و مرمت و ۲۴۹۴۴ تن صرف تراش و روکش مکانیزه شده است. این اقدام نه تنها شامل اکثر بزرگراه های سطح منطقه شده است، بلکه کلیه معابر اصلی و فرعی را نیز دربر گرفته است.  

شهردار منطقه ۵ آماری از تعدادمرمت و روکش های معابر فرعی ارائه کرده و گفت: با توجه به نهضت آسفالت، از ابتدای سال تا کنون تعداد ۵۱۶ معبر به متراژ ۲۸۲۹۷۵ مترمربع آسفالت ریزی شده و به شهروندان عزیز تقدیم شده است.

انتهای پیام/

۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 39195

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =