ویژه برنامه های هفته عفاف و حجاب و روز خانواده در منطقه ۸

ویژه برنامه های هفته عفاف وحجاب و روز خانواده به منظور شناخت مبانی و چرایی حجاب و جایگاه عفاف در جامعه اسلامی- ایرانی در منطقه۸ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۸، میلاد علی نیا، معاون اموراجتماعی وفرهنگی منطقه ضمن گرامیداشت این هفته اظهارداشت: نهادینه سازی فرهنگ عفاف وحجاب به عنوان یکی از ضرورت های باورهای دینی مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد خانواده و جامعه می باشد. و از سوی دیگر خانواده در شهر ظرفیت بالقوه ای است که در صورت بالفعل شده بخش مهمی از مشکلات را برطرف خواهد کرد.
وی حجاب و عفت را محور اساسی در الگوسازی دانست و گفت: با رعایت حجاب و عفاف؛ پیشتازی فرد در عرصه های علمی، فرهنگی و اجتماعی جامعه بیشتر می شود.
علی نیا اهم برنامه های هفته عفاف وحجاب و خانواده را تشریح کرد و افزود: پویش حجاب اولی ها ویژه دختران روزه اولی در قالب عکس با محوریت اهدای هدیه به دختران توسط پدران، محفل دانایی در راستای کارگاه های اموزشی زیست عفیفانه، تولید وانتشار کلیپ اهمیت مسئله خانواده از دیدگاه مقام معظم رهبری در سطح فضای مجازی، سلسله نشستهای خانواده با حضور اساتید وفعالان عرصه خانواده، مسابقات هنری با رویکرد خانواده محوری از جمله برنامه هایی است که اجرا خواهد شد.
ویژه برنامه مهمانی بانوان قطعه ای از بهشت با حضور پرنشاط و پیشروی بانوان و دختران منطقه به همراه اجرای برنامه های فرهنگی هنری در جوار مقبره الشهدای گمنام بوستان فدک از برنامه های این ایام است.
گفتنی است فعالیتها با همکاری و مشارکت ناحیه مقاومت بسیج شهید بهشتی، سرای محلات ١٣گانه و گروه های جهادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
کد خبر: 39457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =