اجرای طرح کوچه به کوچه در معابر ناحیه۷ منطقه ۵

در راستای جلب رضایت شهروندان، طرح کوچه به کوچه در محلات ناحیه۷ منطقه ۵ در حال اجرا است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، شهرام اسدی شهردار ناحیه۷ منطقه ۵ ضمن اعلام این خبر افزود: طبق بازدیدهای میدانی و بررسی های به عمل آمده در اتاق فکر ناحیه، لازم دانستیم تا برای دستیابی به وضعیت مطلوبتر محلات، طرح کوچه به کوچه را در سطح محدوده اجرا کنیم.

 وی ادامه داد: از این رو ناحیه را به ۹ قسمت تقسیم کرده و طی برنامه زمان بندی شده قسمت به قسمت، پاکسازی می‌شود.   

شهرام اسدی گفت: از ابتدای طرح، کارگران و تجهیزات خدمات شهری هر روز از ساعت ۵ تا ۷ صبح در معابر از پیش تعیین شده حضور داشته و هم اکنون اجرای طرح در یک بخش از آن به پایان رسیده است.

وی هدف از اجرای این طرح که کلیه امورات خدمات شهری از جمله کانیو تراشی، حذف زوائد فیزیکی، تعمیر و رنگ آمیزی مخازن و زیر مخازن، رفت و روب و پاکسازی معابر، شست و شوی المان‌های شهری و ترافیکی معابر، لایروبی و رسوب زدایی انهار، برچسب کنی و پاکسازی زمین‌های بایر و غیره را در بر می گیرد، کاهش پیام های ۱۳۷، بالا بردن رضایت‌مندی شهروندان و نگاه ریزبینانه تر به مشکلات محل‌ها به صورت کوچه به کوچه دانست.           

شهردار ناحیه۷ در پایان نتیجه اجرای طرح را پاکسازی مطلوب و همه جانبه معابر حتی تا درب منازلی که در کوچه های بن بست و فرعیها قرار دارند، خدمت رسانی واقعی و افزایش جلب رضایتمندی شهروندان، افزایش سطح کیفی محلات و در پی آن افزایش سلامت شهر و شهروندان دانست.

انتهای پیام/

۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
کد خبر: 39666

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =