۸۶هزار متر از جداول و المان های شهری منطقه۸ رنگ آمیزی شد

بیش از ۸۶ هزار متر از جدول و المان های شهری محدوده منطقه۸ تهران، در سه ابتدایی سال رنگ آمیزی شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ با توجه به اینکه جداول و المان‌های شهری علاوه بر زیبایی بصری، باعث ایمنی تردد رانندگان، جلوگیری از پوسیدگی، مشخص کردن حدود معابر و همچنین افزایش عمر جداول می‌شود؛ در سه ماه ابتدایی سال جاری، ۸۶ هزار متر از این المان‌های شهری در راستا زیباسازی منظر شهری رنگ‌آمیزی شده اند.

 شهرداری منطقه۸ تهران رنگ آمیزی این جدول‌ها را با استفاده ۱۷ هزار ۲۰۰ کیلو رنگ سفید و سبز انجام داده است و این اقدام در جهت افزایش زیبایی و پرهیز از تکرار و ایجاد تنوع، رنگ آمیزی به صورت تنالیته و با استفاده از طیف رنگ های مصوب سازمان زیباسازی با جدیت و تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه تداوم دارد.

 اجرای پروژه‌ عملیات رنگ آمیزی جداول و نرده های ترافیکی منطقه۸ در سه ماه اخیر و طبق گزارش‌ها و رصد میدانی کارشناسان، با ۲۰ هزار متر نرده‌های ترافیکی به همراه کافوهای برق و مخابرات و در مسیرهای پل کرمان- بزرگراه امام علی(ع)، نبوت، خیابان شهید مدنی، دماوند و... انجام گرفته است.

همچنین در ادامه این خدمت رسانی رنگ آمیزی جداول بزرگراه شهید باقری، بزرگراه امام علی(ع)، پل آغاز، نیز توسط عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۸ با هدف جلب رضایتمندی شهروندان و زیباسازی بصری سطح منطقه، در حال انجام است.

انتهای پیام/

۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
کد خبر: 39701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =