اتمام پروژه های عمرانی توسعه محله ای ۱۴۰۲ ناحیه۷ منطقه ۵

از هشت پروژه توسعه محله ای ۱۴۰۲ ناحیه۷ منطقه۵، پنج پروژه به اتمام رسیده که اکثر آنها مروبط به فعالیت های عمرانی بوده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، شهرام اسدی شهردار ناحیه۷ منطقه ۵، ضمن اعلام خبر اتمام پروژه‌های عمرانی توسعه محله ای افزود: از هشت پروژه توسعه محله ای ۱۴۰۲ ناحیه۷، پنج پروژه به اتمام رسیده که یکی از آن مرتبط با اداره خدمات شهری و محیط زیست و چهار مورد مرتبط با اداره فنی و عمران است.

وی در ادامه پروژه های پایان یافته اداره فنی و عمران را بهسازی شبکه جمع آوری آبهای سطحی خیابان لاله شرقی، خیابان شانزده متری اول جنوبی (کوچه های دوم، پنجم، ششم، هفتم و هشتم) و جنت آباد شمالی، فرعی های بلوار بعثت(کوچه های عبائیان، بهادری، اژدر)، با عملیات انجام شده شامل تخریب جدول، اجرای جدول کانیو و اجرای نهر روسی نام برد.

شهردار ناحیه۷ منطقه۵ تعمیر و بازسازی سرای محله جنت آباد جنوبی واقع در خیابان جهاداکبر را با انجام رنگ آمیزی، تعمیر سیستم روشنایی و کف سازی جزء دیگر پروژه‌های پایان یافته اعلام کرد.

 اسدی در خاتمه نیز مرمت و بهسازی معابر بوستان نونهالان واقع در خیابان کاشانی شرق به غرب از بزرگراه شهید ستاری را با انجام اقداماتی همچون تخریب، اجرای پیاده رو و مناسب سازی آن را از دیگر پروژه‌ها دانست.

انتهای پیام/

۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 39954

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =