آغاز چکاپ رایگان سلامت بانوان سرپرست خانوار در منطقه ۱۹

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ گفت: چکاپ رایگان سلامت بانوان سرپرست خانوار و کم ‌برخوردار شاغل در مراکز توانمندسازی کوثر و بازارچه‌های خوداشتغالی در درمانگاه شهرداری منطقه از امروز سه شنبه ۱۰ مرداد آغاز و در روزهای چهارشنبه و شنبه ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگرپور با اشاره به اینکه بانوان سرپرست خانوار نقش بسزایی در حفظ سلامت اعضای خانواده را برعهده دارند افزود: از این رو هر نوع برنامه‌ریزی و تلاش در راستای سلامت‌افزایی بانوان، تضمینی برای بهره‌مندی از فرزندان سالم، خانواده‌ای مستحکم و اجتماعی متعالی خواهد بود.

وی حفظ و ارتقای سلامت عمومی بانوان سرپرست خانوار شاغل در مراکز توانمندسازی کوثر و بازارچه‌های خوداشتغالی را از اهداف اجرایی طرح عنوان کرد و گفت: طرح چکاپ سلامت عمومی زنان با مشارکت اداره کل امور زنان و خانواده و با استفاده از ظرفیت‌های شرکت شهر سالم شهرداری تهران در منطقه ۱۹ برای ۴۸ بانوی سرپرست خانواده اجرا می‌شود.

به گفته وی؛ طرح پایش سلامت به منظور ارزیابی وضعیت سلامت و کشف مسائل و مشکلاتی که هنوز به مرحله بیماری نرسیده اند و نیز مسائلی که فرد از آن با خبر نیست ولی به عنوان بیماری یا اشکال تلقی می شود اجرا و راهکارهای تشخیصی و درمانی لازم ارائه می شود.

معاون شهردار منطقه تصریح کرد: بانوان سرپرست خانواری که به درمانگاه شهرداری منطقه مراجعه می‌کنند تحت معاینات سلامت از جمله معاینات بالینی، ماموگرافی، سونوگرافی، نوار قلب، آزمایش خون، تست های تشخیصی، شنوایی سنجی و بینایی سنجی و... به آنها ارائه می شود.  

همچنین مراحل تکمیلی و درمان بانوانی که بیماری و مشکلات جسمی آنها تشخیص داده شده است تا حصول سلامتی کامل پیگیری و نتایج به دست آمده از چکاپ در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

انتهای پیام/
 

۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 40425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =