استقرار تیم جهادی با ارائه خدمات پزشکی و سلامت محور در منطقه ۱۹

تیم جهادی انجمن احیاء القلوب روز جمعه ۲۰ مرداد در محله نعمت آباد مدرسه هیدخت ناحیه سه منطقه ۱۹ به منظور ارائه خدمات رایگان پزشکی مستقر می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه گفت: در راستای بهبود وضعیت سلامت شهروندان آسیب پذیر به ویژه در محلات کم برخوردار، تیم جهادی انجمن احیاء القلوب سلامت خدمات سلامت محور و تخصصی در مدرسه هیدخت از ساعت ۹ تا ۱۴ ارائه می کند.
شهردار منطقه با اشاره به اینکه خدمات تخصصی ویزیت رایگان پزشک عمومی، دندانپزشکی، طب سنتی و سوزنی، مشاور مامایی، روانشناسی و تغذیه، غربالگری، ارائه دارو و بسته های بهداشتی ارائه خواهد شد افزود: یکی از سیاست های اداره سلامت استفاده از ظرفیت های تیم های جهادی و خیرین در ارائه خدمات تخصصی رایگان به شهروندان است و در راستای تحقق این مهم تاکنون با تیم های جهادی رویش های انقلاب اسلامی، قرارگاه جهادی شهیداسدالهی، منادیان صلح، یاس فاطمی در این زمینه همکاری داشته است.
فرهادی با بیان اینکه امکان بهره مندی از خدمات پزشکی تخصصی درمانگاه شهرداری منطقه ۱۹ بصورت رایگان برای افراد کم بضاعت فراهم شده است، اظهار کرد: به همین منظور افراد کم برخوردار می توانند طی تماس با اداره سلامت منطقه به شماره ۵۵۵۲۲۲۱۱ و دریافت معرفی نامه از خدمات پزشکی تخصصی این درمانگاه بهره مند شوند.

انتهای پیام/

۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸
کد خبر: 40872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =