تسریع در پاسخگویی به مطالبات شهری شهروندان منطقه ۵

پنجمین دیدار مردمی بدون واسطه حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران به منظور حل مشکلات شهروندان و پاسخگوی مشکلات و مسائل شهری شهروندان منطقه ۵تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵؛ صبح امروز ،حبیب کاشانی، عضو شورای اسلامی شهر تهران ، مشاورین و دستیاران با همراهی احسان شریفی شهردار منطقه۵، معاونین و برخی از مدیران این منطقه، در سالن مدافعان حرم شنونده درخواست‌ های شهروندان این منطقه شده و راهکارهای لازم در حوزه‌های مختلف مرتبط با مسائل شهرسازی،اعلام و مستغلات، موضوعات اجتماعی و فرهنگی، ترافیکی و اجرای احکام را ارائه کردند.

 کاشانی ضمن پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان، در حاشیه این دیدار با تاکید بر این نکته که شهروندان ذینفعان اصلی شهر هستند، ابراز امیدواری کرد با برگزاری این دیدارهای چهره به چهره، مسائل و مشکلات شهروندان با روند مطلوب‌تری مورد پیگیری و حل و فصل قرار گیرد. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دیدارهای مردمی باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود، رمز موفقیت مدیریت شهری را تعامل و مشارکت شهروندان به عنوان اصلی ترین صاحبان شهر برشمرد. 

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ نیز با بیان اینکه مدیران شهری خادمین مردم به شمار می‌آیند، اظهار داشت: توسعه و آبادی شهر و رضایتمندی صدرصدی شهروندان در سایه تعامل و همفکری دوسویه مردم با خادمین خود در مجموعه مدیریت شهری محقق خواهد شد. 

وی دیدارهای مردمی را به جهت ارتباط رودررو با شهروندان حائز اهمیت دانست و بیان کرد: از تمام ظرفیت‌های منطقه برای پاسخگویی و خدمت رسانی کیفی‌تر به مردم تهران استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
کد خبر: 41227

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =