آیین رونمایی از احکام پرسنل حجمی ایثارگر شهرداری تهران برگزار شد

آیین رونمایی از احکام پرسنل حجمی ایثار شهرداری تهران با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مدیران ارشد سرمایه انسانی و جمعی از نیروهای مشمول تبدیل وضعیت ایثارگری در تالار ایران زمین برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، مراسم‌ رونمایی‌ از احکام پرسنل حجمی ایثارگر شهرداری تهران با حضور نرگس سلیمانی و سوده نجفی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، ‌توسعه‌سرمایه‌انسانی و امور شورای شهرداری تهران، عباس کیانی مدیرکل ایثارگران، اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی و جمعی از معاونین و مدیران و نیروهای حجمی ایثارگر مشمول تغییر وضعیت استخدامی با ماهیت شغلی کارمندی در تالار ایران زمین برگزار شد.

مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه‌سرمایه‌انسانی و امور شورا با اشاره به حضور فرزندان شهیدان سلیمانی و نجفی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مدیرکل ایثارگران شهرداری تهران از پیشکسوتان عرصه جبهه و جنگ و شهادت گفت: این برنامه به‌صورت نمادین به افتخار شما فرزندان معزز شهدا و با حضور این عزیزان برگزار شد.

وی در ادامه درباره چالش‌ها و مشکلات موجود در راستای تبدیل وضعیت نیروهای حجمی در ماهیت کارمندی توضیحاتی ارائه داد و افزود: امیدوارم هر نیت و قدمی که برای انجام این مهم صورت گرفت مقبول درگاه حضرت حق قرار گرفته باشد.

معاون شهردار تهران در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: شهرداری تهران در میان تمامی سازمان‌ها و ارگان‌ها در جهت اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری تهران بی‌نظیر و پیشرو بوده است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از صبوری این عزیزان گفت: با وجود تمام تبعات زیاد، این امر میسر شد و ما انتظار ویژه‌ای از شما داریم که می‌بایست با تکریم و خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و با اثربخشی بهینه، الگوی مناسبی برای همکاران در شهرداری تهران باشید.

در ادامه این برنامه مردانی ضمن اظهار خوشنودی از اقدام صورت‌گرفته، از نگاه ویژه شهردار محترم تهران و حمایت‌های‌ معاون برنامه‌ریزی، توسعه‌سرمایه‌انسانی و امور شورای شهرداری‌تهران قدردانی کرد و افزود: در راستای اجرای بند (و) و (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ مبنی بر تغییر وضعیت استخدامی همکاران ایثارگر مشمول قانون فوق؛ این اداره کل با اهتمامی ویژه و به‌سرعت نسبت به اجرای دستورالعمل مذکور در کلیه واحدهای تابعه اقدام کرد.

مدیرکل سرمایه‌انسانی در ادامه یادآور شد: با توجه به ثبت رکورد نیروهای قراردادی شاغل در شهرداری تهران، تاکنون حدود ۳۰۸۰ نیروی مشمول، پس از اخذ استعلامات مربوطه از قبیل مدارک ایثارگری، شرکت شهر سالم، هسته گزینش به قرارداد ثابت تبدیل وضعیت شدند.

وی در بخشی از سخنان خود به تدابیر خاص شهردار محترم تهران و نگاه ویژه ایشان به نیروهای ایثارگر حجمی در راستای جلوگیری از تضییع حقوق این عزیزان و همچنین تاکید معاون محترم برنامه‌ریزی، توسعه‌سرمایه‌انسانی جهت انجام کلیه اقدامات مربوطه در اسرع وقت اشاره کرد و اظهار داشت: از این رو با تلاش همکارانم در مجموعه، اطلاعات مشمولین شاغل در کلیه شرکت‌های پیمانکاری جمع‌آوری شد و تا این لحظه از میان حدود ۴۱۰۰ نیروی پیمانکاری، اعلام آمادگی و خود اظهاری کردند.

به گفته مردانی؛ از مجموع ۲۷۳۰ پرونده دریافت‌شده از نیروهای پیمانکاری حجمی، ۱۷۵۶ پرونده مورد تایید مشترک هسته گزینش و شرکت شهر سالم قرار گرفته‌ و تاکنون ۱۳۸۳ حکم با ماهیت کارگری صادر شده است.

وی ادامه داد: در این میان ۴۰۰ نفر از این عزیزان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی هستند، بر همین اساس طی رایزنی‌های صورت‌گرفته و پیگیری‌های مکرر مبنی بر اجرای درخواست همکاران گرامی مبنی بر صدور احکام ایشان با ماهیت کارمندی، به لطف خدا موفق به اخذ مجوز مربوطه از سوی سازمان اداری استخدامی کشور شدیم و در این مراسم شاهد صدور احکام ۱۴۵ نفر از این عزیزان هستیم و احکام الباقی همکاران گرامی نیز در مرحله صدور است.

همچنین؛ این مراسم با قدردانی دو نفر از نیروهای حجمی، اهدای حکم یکی از این عزیزان همراه بود و در ادامه به‌صورت نمادین از صدور احکام همکاران گرامی رونمایی و در خاتمه‌ مراسم شاهد صدور احکام ۱۴۵ نفر از این عزیزان بودیم.

انتهای پیام/

۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
کد خبر: 41682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =