خبر خوب برای حمل‌ونقل و شهر پاک

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، با اشاره به همکاری مشترک شهرداری تهران با بانک تجارت، از توسعه حمل و نقل عمومی و ورود ناوگان برقی به چرخه جابجایی درون شهری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و اقتصادشهری، لطف ا...فروزنده ضمن تبیین سیاست ها و  اقدامات تاثیر گذار صورت گرفته در این دوره از مدیریت شهری به منظور تکمیل پروژه ها و توسعه حمل و نقل گفت:  همکاری مشترک با بانک تجارت، فصل جدیدی را در تبادلات مالی خواهد گشود که ثمره استراتژیک آن توسعه حمل‌ونقل عمومی  برقی و تکمیل ابر پروژه‌های شهری خواهد بود.

وی ارتقاء خدمات به همشهریان عزیز را امری مهم و ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: هوای پاک نعمت ارزشمندی است که باید برای حفظ آن در لبه تکنولوژی حرکت کنیم؛ ورود ناوگان برقی به چرخه جابجایی درون شهری می تواند در بهبود هوای تهران، تاثیر به سزایی داشته باشد.

اخلاقی مدیر عامل بانک تجارت در این جلسه با اشاره به سابقه چند دهه همکاری بانک تجارت با مجموعه شهرداری تهران گفت: ارتقای تعامل بانک تجارت و شهرداری تهران امروز در زیر ساخت های مهم پایتخت مشهود است و مردم از ثمره ی این همکاری ها بهره مند هستند.

انتهای پیام/

۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 41745

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =