جمع آوری حدود ۱۵۳ تن زباله در قرارگاه مرزی مهران

مسئول قرارگاه مرزی مهران وضعیت فعالیت نیروی‌های خدمات شهری را تشریح کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ و مسئول قرارگاه مرزی مهران با اشاره به فعالیت ۲۴ ساعته خادمین حرم این منطقه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: مجموع ۵/۶ هکتار از مرز مهران در محدوده قرارگاه منطقه ۵ قرار دارد  که نیروهای خدمات شهری به صورت ۲۴ ساعات در پایانه مرزی مستقر بوده و نسبت به نظافت و پاکسازی آن اقدام می کنند.

شریفی ادامه داد: نیروهای خدمات شهری و خادمین حرم به صورت روزانه و ۲۴ ساعته مشغول نظافت هستند و در چهار شیفت این پاکسازی صورت می‌گیرد.

مسئول قرارگاه مرزی مهران در مورد میزان زباله های جمع آوری شده توسط این پایانه مرزی تاکید کرد: حدود ۱۵۳ تن زباله تا امروز جمع آوری شده است و نزدیک ۱۵۰۰ متر مکعب خاکبرداری صورت گرفته و نخاله ها جمع آوری شده به خصوص در روزهای ابتدایی که نیاز به تامین زیرساخت های لازم بود.

او در مورد ابزارهای استفاده شده توسط معاونت خدمات شهری منطقه ۵ گفت: ماشین آلات تخصصی استفاده شده شامل ۷۴ دستگاه مخزن جمع آوری زباله ،  ۳ دستگاه فان،  یک دستگاه مینی پک، ۲ دستگاه غلطان کشنده  و ۷ دستگاه غلطان نصب شده در محل ، ۵ دستگاه خاور روباز، ۱۰ دستگاه موتور سه چرخ وج لودر ، جرثقیل و بابکت یک دستگاه و ۲ دستگاه واتر جت ماشین آلات تخصصی استفاده شده بودند و ماشین آلات غیرتخصصی مثل وانت  و موتور و خودروهای ۱۳۷ و شهربان و معبربان نیز در این راه مورد استفاده قرار گرفته است . 

شریفی افزود : استقرار کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ، حراست ، بازرسی ، ستاد بحران در قرارگاه و همچنین همراهی یک تیم کامل از شرکت شهر سالم در محل سایت مرزی منطقه ۵ از نکات قابل توجه در اطلاع رسانی و نظارت بر روند ارایه خدمات متنوع است.

انتهای پیام/

۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 42028

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =