ضرورت مستندسازی و بایگانی تجربیات اربعین/ خدمت‌رسانی امسال بهتر از سنوات گذشته است

سروری با تأکید بر اینکه فرهنگ خدمتگزاری در جریان عملیات اربعین حسینی درست مانند فرهنگ جبهه و جهاد است، گفت: به‌عنوان کسی که توفیق حضور در بیشتر راهپیمایی‌های اربعین سال‌های اخیر را داشته، می‌گویم خدمت‌رسانی به زوار امسال بهتر از همه سنوات گذشته بوده است.

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری نایب‌رییس شورای اسلامی شهر تهران ظهر دیروز -۱۲ شهریور ۱۴۰۲- از قرارگاه اربعین شهرداری در نجف اشرف بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید با اشاره به کار بزرگی که در قرارگاه اربعین شهرداری تهران صورت گرفته، بیان داشت: توفیق این خدمتگزاری‌ها البته بی نگاه اهل بیت(ع) برای کسی محقق نمی‌شود. این بزرگان کسانی را که بیشتر دوست دارند برای خدمت انتخاب می‌کنند.

سروری با تأکید بر اینکه فرهنگ خدمتگزاری در جریان عملیات اربعین حسینی درست مانند فرهنگ جبهه و جهاد است، اضافه کرد: به عنوان کسی که توفیق حضور در بیشتر راهپیمایی‌های اربعین سال‌های اخیر را داشته، می‌گویم خدمت‌رسانی به زوار امسال بهتر از همه سنوات گذشته بوده است.

نایب‌رئیس شورای شهر در ادامه با تذکر آنکه مستندسازی اقدامات و تجربیات صورت‌گرفته موضوع بسیار مهمی است، افزود: حتماً می‌باید بایگانی مناسبی در این حوزه انجام شده و در اختیار دیگر فعالان حوزه اربعین نیز قرار گیرد.

وی با قدردانی از زحمات تمام دست‌اندرکاران ستاد اربعین شهرداری تهران مستقر در نجف اشرف، ابراز امیدواری کرد: این دست نوکری‌ها در دستگاه اهل بیت(ع) مورد پذیرش آن بزرگواران قرار گیرد.
انتهای پیام/
۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 42131

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =