تشکر ویژه معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  از خدمات شهرداری

احسان شریفی شهردار منطقه ۵، به همراه هیات همراه، با معاون وزیر راه و شهرسازی در پایانه برکت شهر مهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ ضمن بازدید سرزده از فعالیت ،خدمات و اقدامات صورت پذیرفته این منطقه و همچنین بررسی آخرین وضعیت میدانی مرز مهران، از تاسیسات و تجهیزات و نحوه خدمت سازمان آتش نشانی در مرز مهران بازدید کرد.
سپس شهردار منطقه به همراه مدیران شهری با داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و "رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای" در پایانه مهران" دیدار کردند.

در این دیدار، معاون وزیر و "رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای" با حضور در مرز ایلام-مهران و پایانه برکت از خدمات شهرداری تهران و حضور شهرداری و مدیران شهری وپرسنل شاغل سایت منطقه ۵ کمال تقدیر و تشکر را ابراز کرد.

امانی در جریان این بازدید تاکید کرد که با توجه به حجم تردد زائر از این پایانه ، مشکلات فراوان زباله ،آب ، سرویس های بهداشتی با همکاری و مساعدت شهرداری منطقه۵ کاهش یابد.

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ و"فرمانده قرارگاه مرزی مهران نیز در جریان این دیدار گفت: ضمن تشکر از حمایت ها و همکاری مدیر کل راهداری و حمل و نقل شهرستان ایلام، شهرداری منطقه،با تمامی عوامل اجرایی و تجهیزات در اختیار در نقطه صفر مرزی مهران از طریق  اکیپ سایت،به زائرین راه حرم و اربعین حسینی(ع) خدمت ارائه می کند.

در پایان شهردار منطقه ضمن ارائه گزارشی کوتاه و جامع از خدمات و فعالیت های سایت منطقه به زائرین اربعین حسینی(ع) به معاون وزیرراه و شهرسازی تاکید کرد: پیرو بازدیدهای قبلی  که به همراه مدیران ارشد شهرداری صورت گرفت انتظار می رود نسبت به تخصیص جایگاه ثابت و احداث سازه سبک با شهرداری همکاری صورت بپذیرد. 

انتهای پیام/


 

۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 42191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =