شورای معاونین و مدیران منطقه ۵ با حال و هوای اربعینی برگزار شد

شورای معاونین و مدیران منطقه۵، صبح امروز با بررسی و مرور اقدامات منطقه برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی علیه السلام در مرز مهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، جلسه شورای معاونین و مدیران منطقه ۵ برگزار شد که طی آن حوزه‌های خدمات شهری، فرهنگی اجتماعی و روابط عمومی گزارشی از اقدامات انجام شده در اربعین حسینی را ارائه دادند.

احسان شریفی شهردار منطقه۵ در این نشست به زمان و انرژی که عوامل منطقه از ماه ها قبل برای هماهنگی اربعین امسال صرف کردند اشاره کرد و گفت: این امر، ردای خدمت، امانت و توفیقی بود که بر تن عوامل منطقه شد و خدا را شکر که این امانتداری به خوبی انجام شد.

وی ضمن اشاره به بیشتر شدن سرعت و کیفیت خدمات در مرز مهران در سال جاری گفت:این لطف خدا بوده است و عمکرد منطقه به گونه ای بود که بسیاری از مقامات به آن اشاره و تشکر کردند. در این زمینه باید از زحمات همه عوامل بویژه همکاران خدمات شهری تشکر کرد.

شهردار منطقه ۵ به فعالیت عوامل فرهنگی، اجتماعی، فنی عمرانی، و مدیریت بحران، مدیر ایثارگران، روابط عمومی، معاونت مالی، عوامل تدارک و پشتیبانی  و واحدهای نظارتی منطقه نیز اشاره کرد و افزود: یکی از بهترین خدمات اربعین در مرز مهران، راه اندازی آشپزخانه صحرایی، انبار و ...بود که پیش بینی بسیار خوب تدارکات بود.  

 شهردار منطقه ۵ اظهار داشت: جلسه امروز صبح بلافاصله بعد از برنامه اربعین برگزار شد تا متذکر شویم که مجددا و بلافاصله باید به امورات نگهداشت، پروژه های محلی و امورات شهری منطقه رسیدگی شود.

وی افزود: وظیفه اصلی و انتظار مردم از ما در اینجا و مهران، نظافت و رسیدگی به امورات خدمات شهری است.

همچنین، امسال نهمین سال حضور خادمین  منطقه ۵ برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی علیه السلام در مرز مهران بود.

انتهای پیام

۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 42348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =