آغاز دور جدید تشکیل پرونده پزشکی سلامت، ویژه بازنشستگان شهرداری تهران

مدیرعامل شرکت شهر سالم از آغاز تشکیل پرونده پزشکی سلامت جسم و روان ویژه بازنشستگان و خانواده‌های آنان با هدف ارتقای سطح سلامت و تسریع در رسیدگی به فرآیند درمانی خبر داد .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، امیر نورمحمدی با بیان اینکه رسیدگی به امور سلامت بازنشستگان شریف از اولویت های این شرکت است افزود: دور نخست پروژه تشکیل پرونده سلامت بازنشستگان شهرداری تهران از هفته گذشته شروع شده است که طی آن واحدهای پزشک خانواده شرکت شهر سالم شامل پزشک و متخصص اورژانس در طبقه اول سازمان بازنشستگی مستقر شده اند و  اقدام به معاینات پزشکی، گرفتن شرح حال، ارائه مشاوره و ارجاعات تخصصی می‌کنند.

وی افزود: مقرر است تشکیل پرونده برای تمامی بازنشستگان شریف درمرحله نخست و با اولویت رسیدگی به بیماران خاص انجام شود و تکمیل پرونده برای خانواده های آنان نیز همزمان در دستورکاری قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: درصورت تشخیص از سوی پزشکان مستقر به دریافت خدمات تخصصی و ارائه مشاوره حضوری از سوی مرکز جامع سلامت و روان شرکت شهر سالم، باصدور معرفی‌نامه برای مراجعان پیگیری روند درمان به صورت رایگان برای همکاران انجام می‌شود.

نورمحمدی اضافه کرد: تیم پزشکی اعزامی علاوه بر استقرار در طبقه اول سازمان بازنشستگی برای تشکیل پرونده سلامت در ۴پهنه سطح شهر و ۵ منطقه شامل مناطق ۱، ۵، ۸، ۲۰ و ۲۱ نیز مستقر و ارائه خدمت دارند تا ضمن تکریم همکاران بازنشسته سهولت در تردد برایشان فراهم گردد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه تشکیل پرونده پزشکی با هدف تسریع در رسیدگی به نیازها و مطالبات درمانی آنهاست، خاطرنشان کرد: این طرح منجر به ایجاد دسترسی بازنشستگان معزز به پزشک، پیش‌گیری و تشخیص زودهنگام بیماری‌، جمع‌آوری اطلاعات در خصوص میزان شیوع و بروز بیماری‌های کنونی و همچنین امکان آنالیز برای پیش‌بینی نیازهای آتی در حوزه پیش‌گیری، بهداشت و درمان است.

همچنین؛ در طی اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع ویژه کارکنان شهرداری تهران و خانواده های معزز آنان همزمان با آغاز هفته سلامت سال جاری،  برای ۸هزار و ۳۷۴نفرتاکنون پرونده سلامت در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران تشکیل شده است که این تعداد در مقایسه با عملکرد سال گذشته با رشد چشمگیری مواجه شده است.

انتهای پیام/

۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 42679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =