دفاع مقدّس؛ مصداق بارز تحوّل‌های ۴ گانه

دفاع مقدّس؛ عنوانِ وزین و شریفی است که هیچگاه از حافظه‌ی تاریخی ملّت شهیدپرور ایران، پاک نخواهد شد و هرگاه با این عنوانِ بی‌بدیل مواجه شوند، وجودشان از ایمان، خودباوری، غرور، قدرت و احساس امنیت سرشار می‌شود.

دفاع مقدّس؛ عنوانِ وزین و شریفی است که هیچگاه از حافظه‌ی تاریخی ملّت شهیدپرور ایران، پاک نخواهد شد و هرگاه با این عنوانِ بی‌بدیل مواجه شوند، وجودشان از ایمان، خودباوری، غرور، قدرت و احساس امنیت سرشار می‌شود.
بی‌تردید، دفاع مقدّس، مصداق بارز و منشأ قدرتمند تحوّل در ابعاد چهارگانه‌ی «تحوّل درون‌زا»، «تحوّل نرم‌افزاری»، «تحوّل سخت‌افزاری» و «تحوّل هوشمندسازی و فناورانه» است که خودباوری و اقتدار نظامی-دفاعی و امنیت امروز ایران اسلامی را به شکوهمندانه‌ترین وجه ممکن رقم زده است.
امّا پیش نیاز حتمی و واجب برای تحقق تحول‌های چهارگانه، وجود سرمایه انسانی متعهد و متخصص و خودباور است که این سرمایه بزرگ، به بهترین کیفیت در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس، وجود و حضور داشت؛ سرمایه انسانی خودباور خداباوری که برای فتح و دفاع از کیان و تمامیت ارضی ایران، جانش را به آستان مقدس خداوند هبه می‌کرد و تحول‌های چهارگانه امروز ایران اسلامی در حوزه نظامی-دفاعی، حاصل این جانفشانی‌های متعهدانه و مخلصانه است. آری، تعهدِ آمیخته به مقاومت، تخصص خواهد آفرید.
و امروز پس از حدود ۳۴ سال که از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد، مفتخریم که در شهرداری تهران، در تلاشیم تا رویکردهای تحولی چهارگانه مدنظر دکتر زاکانی شهردار محترم تهران (تحول‌های درون‌زا، نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و هوشمندسازی) را با الگوگیری از مدل تحولی حاکم بر فضای عملکردی دفاع مقدس در دستور کار قرار داده‌ایم و خداوند منان را شاکریم که در خانواده بزرگ شهرداری تهران، با یک سرمایه انسانی خودباور خداباور متخصص روبه‌رو هستیم که متعهدانه و شبانه‌روزی با تأسی به رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در مسیر تحقق تحول‌های ۴ گانه با هدف رفاه و آسایش شهروندان به خدمتگزاری مشغولند.
گرامی باد نام و یاد شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و رزمندگان، ایثارگران و آزادگان سرافراز این دفاعِ خودباورانه‌ی خداباورانه.

انتهای پیام/
 

۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
کد خبر: 43114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =