برگزاری بیش از ۳۰ تور گردشگری در محلات منطقه ۴

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ از برگزاری برنامه‌های فرهنگی شامل تورهای تهران‌گردی، مسابقه، نمایشگاه عکس و تور دوچرخه‌سواری از ۱۱ تا ۱۸ مهرماه در هفته تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، سید حمید رضا میر ابوطالبی سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ضمن گرامیداشت هفته تهران برنامه‌هایی را که در همین ارتباط پیش بینی شده اعلام کرد و گفت: اداره گردشگری منطقه ۴ در راستای تحقق شعار ارزشی تهران، شهر تلاش و سرزندگی برنامه هایی را تدارک دیده که از ۱۱ مهر آغاز شده و تا ۱۸ مهر ماه در سطح محلات ۲۰ گانه برگزار می شود.

وی افزود: بیش از ۳۰ تور گردشگری، تقدیر از فعالان حوزه گردشگری در محلات، توزیع بلیط نیم بها باغ پرندگان، مسابقه عکاسی از اماکن گردشگری شهر تهران، نمایشگاه عکس تهران و جاذبه های گردشگری منطقه ۴ از جمله برنامه هایی است که با مشارکت نواحی ۹ گانه در محلات در حال برگزاری است.

 سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ همچنین به برپایی نشست تخصصی تهران شناسی با حضور دبیران و فعالان حوزه گردشگری محلات منطقه ۴ در ساختمان شهرداری منطقه ۴ اشاره کرد و یادآور شد: با هدف برنامه ریزی صحیح در جهت تبلیغات مناسب و جذاب در خصوص اماکن تفریحی و گردشی شهر تهران روز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه نشست تخصصی تهران شناسی برگزار می شود.

میرابوطالبی از برگزاری بازی های تهران قدیم در مدرسه باغچه بان خبر داد و به برپائی نمایشگاه آثار هنری معاصر در مدرسه باغچه بان اشاره کرد که روز یکشنبه ۱۶ مهر ماه برای ۲۰ نفر از دانش آموزان پایه اول این مدرسه اجرا شد.

آخرین برنامه ای که او در رابطه با هفته تهران به آن اشاره داشت اعزام شهروندان به نمایشگاه های تخصصی گردشگری است که تاکنون ۱۲۰ نفر از شهروندان را به نمایشگاه های عشایر و روستا و زنان و تولیدات ملی اعزام کرده است.

انتهای پیام/

۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹
کد خبر: 43616

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =