استعدادیابی مهارت‌های کارکنان در قالب لیگ رقابتی

در اقدامی خلاقانه برای اولین بار در شهرداری تهران و از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری، لیگ رقابتی مهارت‌های تخصصی کارکنان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری، محمدعلی الفت‌پور رییس این مرکز گفت: لیگ رقابتی مهارت‌های کارکنان در راستای اهداف و سیاست‌های کلان شهرداری تهران برگزار می‌شود.

وی همچنین هدف از برگزاری این رقابت را استعدادیابی و شناسایی ظرفیت‌های پنهان درون سازمانی، ارتقای نشاط سازمانی میان پرسنل، و ایجاد تعلق سازمانی و برنامه‌ریزی جهت به کارگیری صحیح و اصولی نیروی انسانی و آموزش کارکنان عنوان کرد و افزود: این موارد جزو وظایف اصلی مرکز نوسازی و تحول اداری محسوب می‌شود و برگزاری مناسب این لیگ از اهمیت بالایی برخوردار است.

رییس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران، در خصوص زمان برگزاری نیز یادآور شد: لیگ رقابتی مهارت‌های کارکنان در آبان و آذر ماه سال جاری و با مشارکت حوزه‌های تخصصی مربوطه برگزار و در نهایت پرسنلی که دارای توانمندی و استاندارهای بالای مهارتی هستند به عنوان پرسنل متخصص، کارآمد و مستعد سازمانی معرفی می شوند.

الفت‌پور در پایان اظهار داشت: در این لیگ رقابتی، مهارت‌های کارکنان باتوجه به حوزه‌های تخصصی انتخاب و موضوعات چالشی واحدهای خدمتی مورد سنجش قرار می‌گیرد و در نهایت به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای اهداء خواهد شد.

گفتنی ست، نحوه اجرا به صورت مجازی و یا حضوری بوده و همکاران علاقمند، جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرایط حضور در این رقابت می‌توانند از طریق  این لینک https://survey.porsline.ir/s/iIRdqny به دفترچه‌ی راهنما دسترسی پیدا کرده و ثبت نام کنند و همچنین از طریق پیام رسان های، بله و ایتا @ad_lige_reghabati از سایر اطلاعات مرتبط با لیگ رقابتی مطلع شوند.

انتهای پیام/

۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
کد خبر: 44284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =