همفکری برای رفع مشکلات باغات؛ عباسی: در مقطع فعلی همه باید روی دستاوردهای سفر چین برای تهران تمرکز کنند

عباسی گفت: امروز خوشبختانه جلسه ای مبنی بر توقف بخشنامه معاونت شهرسازی شهرداری تهران برگزار شد، با مشارکت دستگاه ها این بخشنامه بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی عباسی در یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز خوشبختانه جلسه ای مبنی بر توقف بخشنامه معاونت شهرسازی شهرداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: با مشارکت دستگاه ها این بخشنامه بررسی خواهد شد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری با محوریت مسئولیت مدیران در جلوگیری از قطع درختان، یادآور شد: از شهردار تهران درخواست می کنم قبل از اینکه چنین بخشنامه هایی صادر شود شورا را در جریان بگذارد و در اسرع وقت اطلاعات بخشنامه فعلی به اطلاع به شورا برسد.

وی افزود: این بخشنامه در زمان بسیار بدی ابلاغ شد و شهردار تهران و هیئت همراه از سفری آمدند که باید تمام فکر و ذکر ما پرداختن به این سفر و موفقیت های آن باشد اما با بخشنامه ای مواجه می شویم که برای شورا و شهرداری حاشیه ایجاد می کند و امیدواریم شاهد چنین بی تدبیری هایی نباشیم و با همکاری یکدیگر موضوع را به نتیجه مطلوب برسانیم.

انتهای پیام/

۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کد خبر: 44464

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =