از تشابهات فرهنگی میان دو ملت ایران و روسیه باید بهره برد

معاون وزیر ساخت و ساز، مسکن و تاسیسات روسیه در رابطه با همایش تجاری پارک‌ها، فضای عمومی و توسعه شهر از مسکو تا تهران گفت: به درخواست رییس جمهور پوتین قرار است همایشی در روسیه برگزار و زیرمجموعه بریکس شوند.

به گزارش خبرنگار شهر؛ الکسی ارسکو، معاون وزیر ساخت و ساز، مسکن و تاسیسات روسیه به صورت آنلاین با حضور در همایش  تجاری پارک‌ها، فضای عمومی و توسعه شهر از مسکو تا تهران گفت: پس از برگزاری همایش در روسیه و آمدن هیات ایرانی در آنجا خوشحال هستیم که هیات روسیه برای گفتگو و حضور به ایران آمده است.

وی ادامه داد: صحبت و تبادل نظر درباره ساخت و ساز پارک‌ها آن طور که مردم راحت باشند بسیار خوب است و همایش‌های این چنینی کمک می‌کند تا همکاری‌های گوناگون ادامه داشته باشد.

معاون وزیر ساخت و ساز، مسکن و تاسیسات روسیه با اشاره به همایشی که قرار است سال ۲۰۲۴ به درخواست پوتین، رییس جمهور روسیه برگزار شود، افزود: به درخواست رییس جمهور پوتین قرار است همایشی در روسیه برگزار و زیرمجموعه بریکس شوند. می‌دانم هیات ایرانی نیز خواهد آمد و خوشحال خواهیم شد هیاتی از ایران به مسکو بیایند و توانمندی‌های ما را ببینند و ایران نیز نمونه‌های خود را بیاورد.

ارسکو با بیان آنکه فرهنگ ایران و روسیه با هم متفاوت است افزود: با وجود تفاوت فرهنگ‌ها؛ اما باز هم در میان این دو کشور شباهت‌هایی وجود دارد که می‌توان از آنها به صورت دو جانبه بهره برد.

انتهای پیام/
 

۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
کد خبر: 44546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =