تدوین نقشه راه با کیفیت به منظور اجرای درست طرح تحولی بیست‌گانه خدمت

جلسه بررسی و تدوین برنامه‌های اجرایی در طرح تحولی بیست‌گانه خدمت منطقه ۷ با حضور شهردار، معاونین شهرداران نواحی و مدیران این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در جریان نشست نصراله آبادیان شهردار این منطقه گفت: مرمت و بهسازی آسفالت معابر، تبدیل نهرهای اضافی و فاقد عملکرد به کانیو، پیاده رو سازی و اصلاح معابر، حذف دریچه های زائد در سطح معابر و همسطح سازی، جانمایی مجدد مخازن پسماند و همسطح سازی زیرمخزنی، مرمت و احداث زمین های چمن مصنوعی در محلات، احداث و بازسازی مرمت سرویس های بهداشتی، جداره سازی و بازپیرایی فضای سبز حاشیه معابر اصلی، بهسازی یادمان های شهدا و بهسازی میادین شهری تنها بخشی از مواردی است که در طرح تحولی بیست گانه خدمت در مناطق ۲۲گانه در منطقه ۷ باید اجرا شود.

وی عنوان کرد: مرمت و بهسازی علائم ترافیکی و المان های حمل و نقل عمومی و حذف زوائد فیزیکی، اصلاح و ایمن سازی نقاط حادثه خیز ترافیکی و اصلاح هندسی معابر، ایمن سازی بوستان ها، بازسازی و مرمت کانال های اصلی و مسیل ها، مرمت و بهسازی آسفالت مدارس، بهسازی و مرمت میادین میوه و تره بار، احداث مخازن آب زیرزمینی و تصفیه پساب، نوسازی و بهسازی مجموعه های بانوان، بهسازی، بازسازی و نماسازی پیرامون ورودی های مترو و موارد خاص مناطق از دیگر موارد مطرح شده در طرح تحولی بیست گانه شهر تهران است که باید در راس فعالیت های منطقه قرار بگیرد.

شهردار منطقه ۷ تاکید کرد: تمام این فعالیت ها در راستای ارتقا رضایت شهروندان در دستور کار قرار دارد و باید با بالاترین کیفیت در راس فعالیت ها قرار گرفته و اجرا شود.

وی در ادامه از مدیران خود خواست هر چه سریعتر نقشه راه برای اجرای این طرح را مشخص کنند تا پس از بررسی های لازم در منطقه اجرایی شود.

انتهای پیام/

۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
کد خبر: 44985

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی زند ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
      0 0
      با سلام . لطفا برای حل مشکل ترافیک سنگین میدان سپاه و خیابان اجاره دار یک فکری کتید
    • لیلا رمضانی ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
      0 0
      سلام و خداقوت مرسی از زحمات شما ،ما ساکن ملک‌الشعرای بهار در خ ورزنده هستیم ،خداروشکر آسفالت خیابان ها و کوچه شهید مبینی که خیلی نامناسب بود کم کم داره انجام میشه از این بابت کمال تشکر را دارم، موردی که ساکتین این منطقه رو اذیت میکنه و به هر جا شکایت میکنیم دستمون به جایی بند نیست، این معتادین که سطل زباله ها رو زیرو رو می‌کنند و کلی کثیفی و آلودگی رو به‌جا می‌گذارند و کنار درختان تو پیاده رو نبش ملک الشعرای بهار و ک مبینی بساط تفکیک زباله دارند و بچه های ما کنار پنجره میبینند این مناظر اسفناک رو که مواد هم می‌کشند و ... واقعا زشت و زننده اس شاید این مسئله رو شخص شما بتونید حل کنید برای ساکنین این محل بسیار بسیار ممنون از زحمات شما و کادر خدمت رسان تون پایدار باشید 💐🙏