توجه ویژه به مقوله HSE و سرمایه‎ انسانی در شرکت شهروند

مدیرعامل شرکت شهروند در بازدید از فروشگاه بیهقی و ساختمان اداری این شرکت بر ضرورت توجه به مقوله ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)، صیانت از سرمایه انسانی و افزایش بهره‌وری کارکنان شهروند تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، داود قربانیان ضمن معرفی قسمت‌های مختلف فروشگاه بیهقی و واحدهای ستادی به لیلا مینایی سرپرست جدید معاونت منابع انسانی این شرکت بیان کرد: اهمیت سرمایه انسانی کارآمد و مجرب مجموعه شهروند بر کسی پوشیده نیست، از این رو باید به این سرمایه بیش از پیش توجه کرد و نقش معاونت منابع انسانی در پیشبرد هر چه بهتر سیاست‌های انگیزشی، توانمندسازی و ارتقا کارکنان بسیار موثر است.

مدیرعامل شرکت شهروند ضمن اشاره به مخاطره آمیزبودن و سختی نوع کار در قسمت‌های مختلفی همچون بارانداز، انبار و سردخانه فروشگاه شهروند بیهقی، توجه به مقوله ایمنی را بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: امیدوارم‌ استاندارد سازی محیط کاری، ایمنی کامل کارکنان و جلوگیری از هر گونه آسیب و صدمه‌ای در این قبیل محیط‌ها در دستور کار معاونت منابع انسانی شهروند قرار بگیرد.

قربانیان در ادامه به نوع فعالیت صندوقداران و نیروهای خدمات اشاره کرد و ادامه داد: توجه به سلامت و تقویت انگیزه این افراد که بخش مهمی از وظیفه خدمات‌رسانی به مشتریان را بر عهده دارند و معمولا ساعت‌های طولانی مشغول فعالیت هستند، باید به صورت جدی از سوی معاونت منابع انسانی پیگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه رعایت سه پارامتر ایمنی، محیط زیست و بهداشت می‌تواند سلامت نیروی کار را تضمین نماید، اضافه کرد: باید فرهنگ HSE را با تکیه بر آموزش و نظارت در همه قسمت‌ها گسترش داده و با ایجاد سیستمی مناسب، شرایط بهداشتی، ایمنی و محیط زیستی را به طور نظام‌مند ارزیابی کنیم و حوادث و آسیب‌ها را از طریق حذف شرایط ناایمن و ارتقای سلامت افراد به صفر برسانیم.

مدیرعامل فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند با بیان اینکه در سال جاری باید برنامه ریزی مناسبی برای افزایش بهره‌وری نیروی انسانی داشته باشیم، عنوان کرد: ما باید به پتانسیل داخلی اتکا کنیم و در برنامه های توسعه محور سال جاری نیز با استفاده از همکاری و همدلی ارکان مختلف شرکت گام‌هایی رو به جلو برداریم و شاهد افتخارآمیزترین محیط کار در مجموعه شهروند باشیم.

انتهای پیام/

۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 45388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =