اقدامات شرکت شهر سالم در حوزه عفاف و حجاب تشریح شد

️نشست شورای عفاف و حجاب شرکت شهر سالم در آستانه هفته بزرگداشت بسیج و پیرو دستورالعمل ابلاغی برنامه‌های ده‌گانه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار و اقدامات شرکت در این زمینه تشریح شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم؛ امیر نورمحمدی مدیرعامل این شرکت ضمن تبریک به بسیجیان و تلاشگران این عرصه به مناسبت فرارسیدن ایام الله هفته بسیج، نسبت به رعایت مفاد برنامه‌های ابلاغی عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی از مهم‌ترین عرصه‌های ترویج این حوزه است و برای رعایت اصول ‍و ضوابط عفاف و حجاب باید حفظ شان و احترام مخاطبان و مراجعان به شرکت مدنظر باشد و با ابلاغ بخشنامه داخلی و رصد گزارش دوره‌ای موضوعات دنبال شود.

️وی ایجاد هماهنگی‌ و پیش‌بینی‌ سازوکار لازم‌ به منظور نظارت‌ بر عملکرد درمانگاه‌ها و بهره برداران طرف قرارداد شرکت را ضروری دانست و یادآور شد: با استفاده‌ از همه‌ ظرفیت‌ها، امکانات‌ و منابع‌ در اختیار می‌بایست برای اجرای مصوبه‌ عفاف‌ و حجاب‌ برنامه‌ها پیش بینی و اجرا شود تا نتایج مطلوب و اثربخش داشته باشد.

️نورمحمدی باتشریح فعالیت حوزه‌های فرهنگی، تبلیغی، آموزشی و سایر بندهای دستورالعمل عفاف وحجاب خاطرنشان کرد: نصب بنر در همه درمانگاه‌ها، استفاده از محتوای مناسب و مناسبتی، درج آیات و روایات دینی مرتبط در محل دید عمومی، آموزش چهره به چهره، استفاده از لباس فرم متحدالشکل و نصب اتیکت مشخصات کارکنان از اولویت های در این زمینه است.

️مدیرعامل شرکت شهر سالم اضافه کرد: وظیفه امر به معروف و نهی از منکر به دور از قوه قهریه و درحد تذکر لسانی و تاثیرگذار از سوی همکاران انجام شود.

️وی افزود: دغدغه‌مندی در مسائلی مانند حجاب و عفاف موضوعی فراتر از جایگاه و وظایف، صرفاً قانونی است که باتوجه به این موضوع نیازمند همکاری و هم افزایی همه همکاران در درمانگاه‌های تابعه شرکت است و ترک فعل در آن توجیه پذیر نیست.

️نورمحمدی تصریح کرد: ارائه خدمت رضایت‌بخش از سوی همکاران این شرکت به کارکنان شهرداری تهران، بازنشستگان و شهروندان شریف مراجعه کننده به درمانگاه‌ها خود از مصادیق بارز این موضوع است که به دنبال افزایش سطح رضایت مندی هستیم.

️گفتنی است در این نشست، اعضای شورا ضمن ارائه نقطه نظرات و گزارش از اقدامات انجام گرفته تاکنون و ارائه پیشنهاداتی درباره ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شرکت به بحث وتبادل نظر پرداختند.

️نشست شورای عفاف و حجاب به ریاست امیر نورمحمدی مدیرعامل و باحضور معاونان، مدیران و مشاوران وی در ستاد مرکزی شرکت برگزار شد.

انتهای پیام/

۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
کد خبر: 45662

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =