اصلاح پاداش و اختصاص تعجیل در گروه به «کارکنان قراردادی» با ۱۷۶ ساعت آموزش

کارکنان قراردادی شهرداری تهران از این به بعد، پس از گذراندن ۱۷۶ ساعت دوره آموزشی، مشابه کارکنان ثابت (رسمی)، علاوه بر دریافت پاداش، از «تعجیل در دریافت گروه شغلی» (ارتقاء) هم برخوردار می‌شوند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهر تهران، با مصوبه جدید معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا که به همت مرکز نوسازی و تحول اداری تهیه شده است، در راستای تحقق راهبرد «برقراری عدالت در نظام جبران خدمت و امور رفاهی» ماده چهارم «سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران» مصوب شورای شهر، بازنگری و اصلاح بخش متغیر «نظام جبران خدمات» برای بهره‌مندی کارکنان قراردادی از مزایای ۱۷۶ ساعت آموزش ضمن خدمت انجام شد.

این اقدام برای ایجاد سازگاری عادلانه برای بهره‌مندی کارکنان قراردادی از مزایای ۱۷۶ ساعت آموزش ضمن خدمت، تعجیل در گروه و متناسب‌سازی با مزایای کارمندان ثابت (رسمی) انجام شده است.

طبق این دستورالعمل برای همه کارکنان قراردادی (خدمات اداری شهر، هادیان شهر و قرارداد مستقیم) در صورت موفقیت در گذراندن ۱۷۶ ساعت آموزش ضمن خدمت، مبالغ پاداش هر چهار سال یک‌بار بر اساس گروه‌های شغلی و یک سال تعجیل در ارتقاء گروه برای یک بار در طول دوران خدمت در نظر گرفته شده است.

گفتنی‌ است؛ با توجه به این‌که مزایای ۱۷۶ ساعت آموزشی کارکنان قراردادی در سال ۹۲ تصویب شده و پس از آن تغییر و اصلاحی در آن صورت نگرفته بود، بازنگری و اصلاح این دستورالعمل در راستای صیانت از حقوق کارکنان شهرداری تهران و برقراری عدالت سازمانی انجام شد.

انتهای پیام/

۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: 45859

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =