بررسی آخرین وضعیت معارضین پروژه‌های بزرگراهی و تکمیل تقاطع‌های غیرهمسطح

جلسه بررسی آخرین وضعیت معارضین پروژه‌های بزرگراهی و تکمیل تقاطع‌های غیرهمسطح به‌منظور تسریع در روند پیشرفت تکمیل پروژه‌های اجرایی و آتی معاونت فنی عمرانی با حضور معاونین هماهنگی و امورمناطق و فنی و عمرانی شهرداری تهران برگزار شد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، جلسه بررسی آخرین وضعیت معارضین پروژه‌های بزرگراهی و تکمیل تقاطع‌های غیرهمسطح به‌منظور تسریع در روند پیشرفت تکمیل پروژه‌های اجرایی و آتی معاونت فنی عمران شهرداری تهران در دو نوبت عصر روز گذشته (دوشنبه ۱۳ آذر) و صبح امروز (سه‌شنبه ۱۴ آذر) با حضور عباس شعبانی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، هادی حق‌بین، معاون فنی عمرانی شهرداری تهران و جمعی از مدیران هر دو معاونت، شهرداران مناطق۱، ۲، ۳، ۴، ،۲۱،۱۸،۱۶،۱۵،۱۴،۱۳،۱۰،۹،۸،۷،۵و۲۲، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز و نماینده سازمان املاک و مستغلات برگزار شد.

هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات صورت‌گرفته درباره رفع معارضین موجود در پروژه‌های عمرانی در سطح مناطق توضیحاتی در خصوص پروژه‌های جاری و آتی معاونت ارائه کرد و بر ضرورت پیگیری‌های لازم و جدی برای معارضین باقی‌مانده به‌ویژه برای پروژه‌های آتی تأکید کرد.

در ادامه این جلسه عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق بر ضرورت همکاری و هماهنگی فی‌مابین مناطق، سازمان‌های بوستان‌ها و املاک با معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به‌منظور تحقق پروژه‌های عمرانی در موعد مقرر تأکید کرد.

 وی با تأکید به نقش مهم سایر بخش‌های مدیریت شهری در این مهم، تأکید کرد: بدون کمک و همراهی این مجموعه‌ها در طول مسیر اجرایی پروژه‌ها و رفع معارضین موجود دستیابی به نتایج مطلوب میسر نمی‌شود.

 شعبانی همچنین بر لزوم ادامه همین روند در پروژه‌های آتی به‌منظور حصول شرایط مطلوب و کسب رضایت شهروندان تهران تأکید کرد.

 بر اساس این گزارش، در این ادامه این جلسه پروژه‌های عمرانی مناطق به ترتیب موردبحث و بررسی قرار گرفت و درباره هر یک از پروژه‌ها در جهت تحقق اهداف پیشرو و اقدامات آتی تصمیم‌گیری شد.

 انتهای پیام/

۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر: 46295

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =