برگزاری مسابقات فوتبال گل کوچک آقایان از رویداد قهرمان‌شهر در منطقه ۵

معاون اجتماعی و امور فرهنگی منطقه ۵ گفت: مسابقات فوتبال گل کوچک آقایان در دور منطقه‌ای رویداد قهرمان شهر در این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵؛ روح اله حدادی معاون اجتماعی و امور فرهنگی این منطقه ۵ گفت: مسابقات" قهرمان شهر ۲" براساس دستورالعمل ابلاغی سازمان ورزش شهرداری تهران و با هدف توسعه ورزش همگانی، گسترش ورزش محلات، استعداد یابی در سطح مناطق وتقویت روابط اجتماعی جوانان برگزار شد.

امین جلالی مدیر اداره ورزش منطقه ۵ نیز در این خصوص بیان داشت: مسابقات گل کوچک آقایان (دور منطقه ای) بر اساس اجرای دستورالعمل  قهرمان شهر۲ از روز چهارشنبه بیست و نهم آذرماه شروع و در روز جمعه یکم دی ماه در دو رده سنی، با حضور ۱۶ تیم در زمین چمن ناحیه ۷ منطقه ۵ برگزار شد.

جلالی در ادامه با بیان اینکه برگزاری این مسابقات با حضور علی مصطفوی ناظر سازمان ورزش شهرداری تهران انجام شد، افزود: در رده نوباوگان مقام اول به تیم محله باغ فیض از ناحیه ۳، مقام دوم به تیم محله جنت آباد شمالی از ناحیه ۷ و در رده نوجوانان مقام اول به تیم محله کن ناحیه ۲ و مقام دوم به تیم محله باغ فیض ناحیه ۳ رسید.

انتهای پیام/

۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷
کد خبر: 47103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =